تاریخ انتشار: 1396/10/12 20:28
کد خبر: 166535

ستاره سرخ پوشان مدعی شد؛ به رسم و رسوم ها احترام می گذارم!

دروازه‌بان باتجربه سرخپوشان در گفتگویی مدعی شده از حضور در ایران احساس امنیت می‌کند و مشکلی متوجه او نبوده است.
ستاره سرخ پوشان مدعی شد؛ به رسم و رسوم ها احترام می گذارم!

دروازه‌بان باتجربه سرخپوشان در گفتگویی مدعی شده از حضور در ایران احساس امنیت می‌کند و مشکلی متوجه او نبوده است.رادوشوویچ در بخشی از مصاحبه‌اش با سایت اسپورت 24 درباره ایران حرف‌های جالبی زده: در برخی از مواقع شاهد قربانی کردن گوسفند در ورزشگاه و محل تمرین هستیم که البته من در رختکن باقی می‌مانم. من به رسم و رسوم‌ها احترام می‌گذارم ولی نمی‌توانم آن را تماشا کنم.

وی ادامه داده: برای من تعجب برانگیز بود چون مردم ایران را بسیار خونگرم و میهمان نواز می‌دیدم. حتی در این مدتی که در اینجا بودم، ندیدم که یک تیر از تفنگ خارج شده باشد آن هم با در نظر گرفتن اینکه کشورهایی همچون عراق، سوریه و عربستان سعودی همسایه‌های ایران هستند.

بوژیدار رادوشویچ با اشاره به مشکلات پروازی در ایران برای مسافرت‌های این تیم گفته: مشکل دیگری که من را اذیت می‌کند هواپیماها در ایران است که خودشان هم اعتراف کرده‌اند که آنها کمی قدیمی هستند. ما اخیرا با هواپیمایی سفر کردیم که در سال ۱۹۸۴ ساخته شده بود.

پنج سال از من بزرگتر بود. البته مشکلی در پرواز وجود نداشت. یک خاطره دیگر را هم بهتر است که بگویم. در ابتدا در ایران اسمم را رادوشوویچ روی پیراهن می‌نوشتم، ولی وقتی متوجه شدم برای ایرانی‌ها تلفظ آن سخت است آن را کوتاه کردم و در حال‌ حاضر فقط «رادو» را روی پیراهنم می‌نویسم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5eod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی کاپیتان نفت برای پرسپولیسی ها؛ برای پیروزی به مصاف پرسپولیس می‌رویم