تاریخ انتشار: 1396/10/13 19:46
کد خبر: 166381

هدف اصلی وینفرد شفر فاش شد / الحاجی گرو برای گلزنی به تهران نمی آید!

سرمربی آلمانی استقلال به دنبال این است که مهاجمی فیزیکی و برای حفظ توپ در خط حمله جذب کند.
هدف اصلی وینفرد شفر فاش شد / الحاجی گرو برای گلزنی به تهران نمی آید!

وینفرد شفر سرمربی استقلال الحاجی گرو را به عنوان مهاجم مورد نظر خود به مدیران استقلال معرفی کرده تا به تهران بیاید و به ترکیب آبی ها اضافه شود. هر چند هنوز این انتقال نهایی نشده و مدیران استقلال در حال مذاکره با باشگاه سوئدی برای صدور رضایت نامه این بازیکن هستند؛ اما مطرح شدن نام این مهاجم نیجریه ای با توجه به آمار گلزنی او طی سال های گذشته با استقبال هواداران استقلال همراه نشد.

گرو فصل گذشته تنها دو گل به ثمر رسانده تا کارنامه قابل دفاعی برای گلزنی نداشته باشد؛ اما با این وجود مورد نظر شفر قرار گرفته است، زیرا این سرمربی آلمانی به دنبال یک مهاجم برای گلزنی نیست.

سرمربی آلمانی استقلال از انتخاب مهاجم 189 سانتی متری نیجریه ای انگیزه های دیگری به جز گلزنی دارد. شفر برای ادامه فصل استقلال و با توجه به سبک بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به دنبال مهاجمی است که بتواند در خط حمله حفظ توپ کند و دیگر بازیکنان با استفاده از قدرت حفظ توپ این بازیکن برنامه های تاکتیکی را در زمین پیاده کنند. به همین دلیل یک مهاجم فیزیکی و با قدرت حمل و حفظ توپ بالا در اولویت های شفر است و شم گلزنی و قدرت تمام کنندگی برای او خیلی اهمیت ندارد.

در سیستم کنونی استقلال نیز شرایط به همین شکل است و وظیفه گلزنی بیش از آنکه بر عهده علی قربانی باشد و این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، مهاجم سایه استقلالی ها و هافبک های تهاجمی این تیم شانس های بیشتری کسب می کنند و در گلزنی نیز وضعیت بهتری دارند.

مدیران استقلال از طریق مدیر برنامه های این بازیکن برای جذب او تلاش می کنند و امید زیادی دارند تا در نهایت بتوانند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رضایت باشگاه سوئدی را کسب کنند. با توجه به تعطیلی لیگ سوئد و اینکه این لیگ در انتهای فصل فوتبالی خود قرار دارد، شانس استقلال برای جذب این بازیکن بالاست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gro8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وعده های چرب لیگ های عربی در کمین وینفرد شفر!