تاریخ انتشار: 1396/10/14 20:37
کد خبر: 166226

حواشی دیدار دو تیم فولاد خوزستان و مشکی پوشان مشهد

مسابقه فوتبال دو تیم فولاد خوزستان و مشکی پوشان مشهد از هفته هجدهم لیگ برتر باشگاههای ایران که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شده بود با حاشیه هائی همراه بود.
حواشی دیدار دو تیم فولاد خوزستان و مشکی پوشان مشهد

دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و مشکی پوشان روز پنج شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با وجود این که فولادی ها روی کاغذ از شانس بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار بودند و تصور می شد تعداد تماشاگر اندکی برای تماشای بازی به ورزشگاه بیاید اما بیش از سه هزار تماشاگر اهوازی از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

باشگاه فولاد خوزستان صبح امروز پنجشنبه، تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرد تا هواداران این تیم بدون تهیه بلیط این بازی را تماشا کنند.

اسکوربورد ورزشگاه غدیر اهواز که از هفته یازدهم رقابت ها خاموش شد در این دیدار نیز همچنان خاموش بود.

در دقیقه 25 بازی تماشاگران فولادی سید سیروس پورموسوی را به شدت تشویق کردند که این سرمربی با تعظیم کردن به احساسات آن ها پاسخ داد.

در دقیقه 53 بازی ایمان مبعلی هافبک طراح فولادی ها با یک شوت استثنایی از درون محوطه جریمه دروازه مشکی پوشان را باز کرد. مبعلی اولین گل خود را در این فصل برای فولاد به ثمر رساند تا به حاشیه های بوجود آمده در مورد خود پایان دهد.

در دقیقه 74 بازی فرشاد جانفزا با تصمیم کادر فنی از زمین خاج شد که این موضوع ناراحتی این بازیکن خوزستانی را به همراه داشت.

در دقیقه 92 محمدمهدی عسگری بازیکن مشکی پوشان از فرصت بوجود آمده به خوبی بهره برد و با یک شوت محکم دروازه فولادی ها را باز کرد تا تیمش را صاحب یک امتیاز کند.

در این دیدار فرشاد جانفزا از تیم فولاد خوزستان و محمدمهدی عسگری از تیم مشکی پوشان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

پس از پایان بازی یکی از هواداران فولادی به عبدالله کرمی مدافع کهنه کار این تیم فحاشی کرد که این موضوع ناراحتی این بازیکن دزفولی را به همراه داشت.

سرخپوشان اهوازی در حال حاضر با کسب 32 امتیاز در مکان دوم رده بندی جای دارند. این تیم هفته آینده به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xlvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد با یک غایب به مصاف سیاه جامگان می رود!