تاریخ انتشار: 1396/10/15 02:17
کد خبر: 166182

آقای فتاحی؛ لطفاحرمت نگه دار / برانکو جنتلمن تر از این حرف هاست

آقای فتاحی؛ لطفاحرمت نگه دار / برانکو جنتلمن تر از این حرف هاست

به گزارش فرتاک ورزشی؛ برانکو ایوانکوویچ اخیرا طی مصاحبه‌ای نسبت به برخی تصمیمات سازمان لیگ اعتراض کرده و مثلا پرسیده چرا بازی نفت آبادان و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به تعویق افتاده است؟ عجیب اینکه این پرسش او که می‌توانست جوابی منطقی و توام با احترام داشته باشد، با خشم شدید مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مواجه شده است. سعید فتاحی جوان که پیش از این هم نشان داده به اندازه سمتی که دارد و به نسبت حضورش در رسانه‌ها با تجربه نیست و نمی‌تواند خودش را کنترل کند، واکنش تندی به این مصاحبه نشان داده و گفته: «نیازی نیست کارهای‌مان را با باشگاه پرسپولیس هماهنگ کنیم و از آنها اجازه بگیریم.» در نتیجه سوالی که می‌توانست یک جواب معمولی و قانع‌کننده داشته باشد، به یک چالش تبدیل شده و در 24ساعت گذشته خشم شدید هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را به دنبال آورده است.

کاملا واضح به نظر می‌رسد که یک مقام مدیریتی در پستی که اینقدر نمود رسانه‌ای دارد باید بسیار خویشتندارتر از این حرفها باشد، اما اگر این اصل ساده را هم کنار بگذاریم، نباید از یاد ببریم برانکو ایوانکوویچ در این سال‌ها حداکثر تعامل را با مسوولان فدراسیون فوتبال داشته و سزاوار نیست با یکی از معدود اعتراض‌های این مربی، چنین برخورد تندی صورت بگیرد. فراموش نکنیم برانکو همین دو هفته پیش در قبال لغو بازی استقلال در هوای آلوده و برگزاری بازی پرسپولیس در هوای آلوده‌تر(!) هیچ موضعی نگرفت و حتی حذف دردناک تیمش را هم به این موضوع ربط نداد. او اخیرا در عین ناباوری پذیرفته هفته‌ای دو روز بازیکنانش را به تیم ملی بدهد؛ کاری که کمتر مربی ایرانی و خارجی زیر بار آن می‌رود. از همه اینها مهم‌تر آنکه برانکو فصل گذشته پذیرفت بازی تیمش در مرحله اول جام حذفی بدون ملی‌پوشان برگزار شود تا به اجرای منظم برنامه‌های سازمان لیگ یاری برساند. حتی وقتی آن بازی معروف با قشقایی به یک رسوایی تاریخی برای باشگاه و خودش تبدیل شد، باز یک کلمه در این مورد حرف نزد. حالا آیا انصاف است که دوستان نسبت به تنها یک انتقاد برانکو (درست یا غلط) چنین واکنشی نشان بدهند؟

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jryrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/استقلال بازیکن ملی پوش را پس گرفت/آقای گل بازهم از پرسپولیس دورتر شد/فرار از برانکو به آغوش کی روش!