تاریخ انتشار: 1396/10/16 22:28
کد خبر: 165916

روزهای خوب ستاره پرسپولیس به کجا رفته است!

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس یک بار دیگر نمایشی پایین تر از حد انتظار در زمین به اجرا گذاشت.
روزهای خوب ستاره پرسپولیس به کجا رفته است!

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس یک بار دیگر نمایشی پایین تر از حد انتظار در زمین به اجرا گذاشت و شاید باعث ناامیدی آنهایی شد که مدام تاکید می کنند حق اوست در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشته باشد.

نعمتی که پرسپولیسی ها از او انتظاری به مراتب بیش از این دارند، در بازی دیروز هم شبیه به اغلب مسابقات نیم فصل بازی کرد و کمتر تاثیری روی شکل بازی پرسپولیس گذاشت.

اگر خوب فکر کنیم از نعمتی تنها یک بازی خوب مقابل استقلال خوزستان را در دور رفت به یاد داریم و بعد از آن این هافبک که به عنوان یک ستاره در جمع سرخپوشان حاضر شده، در حد ستاره های ثابت پرسپولیس بازی نمی کند.

دیروز در بازی مقابل نفت این انتظار از وی وجود داشت که وقتی به عنوان یک بازیکن ثابت به میدان آمده چیز دیگری از خود به نمایش بگذارد اما این اتفاق رخ نداد و نعمتی که همیشه به عنوان یک یار تعویضی به میدان می آمد این بار به عنوان یار تعویضی زمین را ترک کرد.

پرسپولیس که امسال در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور خواهد داشت و انتظاراتی سنگین را به دوش می کشد، برای تمام مسابقات احتیاج به بازیکنان با انگیزه و سرپنجه دارد که در تمام دقایق حضور در زمین نسبت به تیمشان مسئول باشند. البته ممکن است بخشی از این نمایش ضعیف متوجه برانکو هم باشد که در ابتدای فصل و در زمانی که انتظار می رفت به نعمتی فضای چندانی نداد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4par56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبداللهی: خیلی مشکل است که استقلال به پرسپولیس برسد!