تاریخ انتشار: 1396/10/19 16:02
کد خبر: 165526

افشای هویت فرد مشکوک در کنار مهدی طارمی در دوحه

فردی که در کنار طارمی در ماشین متعلق به باشگاه الغرافه نشسته و روی خود را برگردانده تا در کادر عکاس دیده نشود پیمان از دوستان طارمی است.
افشای هویت فرد مشکوک در کنار مهدی طارمی در دوحه

سایت برنامه نود،یک دوست کاملا غیر فوتبالی که بعید است یک نود دقیقه فوتبال را دیده باشد همراه طارمی راهی قطر شده و با توجه به اینکه صورتش را پوشانده خیلی ها بدنبال ان هستند تا بدانند این فرد کیست.این اتفاق از انجا که به هنگام سفر طارمی به ترکیه و توافق با ریزه اسپور دو واسطه ایرانی و یکی از افرادی که سابقا با همکاری باشگاه حتی موفق به گرفتن ای دی کارت از سازمان لیگ شده بود برای هواداران پرسپولیس به سوال و معمایی تبدیل شده بود تا بدانند این فرد کیست که در قطر و کنار طارمی صورتش را پوشانده تا کسی متوجه حضورش در این سفر نشود.

او شب گذشته به دوستانش گفته بود: من از فوتبال چیزی نمی فهمم. واقعا هم دوست ندارم در محافل فوتبالی باشم. روی خودم را برگرداندم که دوستان فکر نکنند من برای دیده شدن کنار مهدی، به قطر آمده ام یا کلا نقشی در این انتقال داشته ام. کارهای انتقال مهدی را یک مدیر برنامه ایرانی در تعامل با قطری ها انجام  انجام می دهد و من حتی نام الغرافه هم برایم غریبه است.

طارمی در حالی به همراه پیمان و مدیر برنامه کاوه رضایی به قطر رفته که عبدالصمد ابراهیمی وکیل او در ایران است .در تصاویر منتشره هم محسن ابراهیمی مدیر برنامه های کاوه رضایی و چند بازیکن دیگر در تصاویر کنار طارمی و نمایندگان الغرافه در فرودگاه دوحه دیده می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wrke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورود مهدی طارمی به الغرافه پر سروصداتر از وسلی اسنایدر