تاریخ انتشار: 1396/10/19 18:23
کد خبر: 165496

منع قانونی پرسپولیس از استخدام بازیکنان امید

تیم فوتبال پرسپولیس تنها بازیکنانی را می تواند از رده های پایه باشگاه به تیم بزرگسالان اضافه کند که پیش از محرومیت با تیم قرارداد رسمی داشته اند.
منع قانونی پرسپولیس از استخدام بازیکنان امید

 با خروج مهدی طارمی شرایط برای پرسپولیس دشوارتر از گذشته شد و حالا آنها باید یک سال بدون اینکه بازیکن جدیدی به تیمشان اضافه شود، با بازیکنان فعلی ادامه دهند.

البته یک گزینه پیش روی مدیران و کادر فنی باشگاه پرسپولیس قرار دارد و آن هم اضافه کردن بازیکنان شاخص رده های پایه و امید باشگاه به تیم اصلی است، که این موضوع فقط در مورد بازیکنانی صدق می کند که پیش از محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی مبادرت به انعقاد قرارداد با پرسپولیس کرده اند.

پرسپولیسی ها پیش از خروج مهدی طارمی فرصت خرید یک بازیکن آزاد را داشتند ولی حالا تنها می توانند از بازیکنانی استفاده کنند که پیش از محرومیت پرسپولیس، در رده های مختلف با باشگاه قرارداد داشته اند و با اضافه شدن احمد نوراللهی با پتانسیل موجود به کار خود تا یک سال آینده ادامه دهند.

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: «باشگاه پرسپولیس تنها می‌ تواند بازیکنانی را از رده های پایه باشگاه به تیم اصلی اضافه کند که پیش از محرومیت پرسپولیس، قرارداد رسمی با تیم داشته اند؛ اما در مورد بازیکنان جدید رده های پایه که به اصطلاح "بازیکنان جدید" (New Player) خوانده می شوند، این امکان وجود ندارد و پرسپولیس با موجودی های پیش از محرومیت باید ادامه دهد.»

با این وصف همانطور که پیش از خروج طارمی از باشگاه نیز در مورد این موضوع صحبت می شد، حالا برانکو ایوانکوویچ روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت. در این میان اضافه کردن بازیکنان امید باشگاه به تیم اصلی می توانست روزنه امیدی برای هواداران و کادر فنی باشد که این امیدواری هم به دلیل قوانین نقل و انتقالاتی موجود، به یاس تبدیل شده است تا تنها راه کار باقی مانده‌ی برانکو برای تقویت تیمش نسبت به نیم فصل اول، بازگشت احمد نوراللهی به کمربند میانی باشد.

با این وصف  سرمربی کروات سرخپوشان نیز مانند هواداران این تیم با تامل در شرایط فعلی به وضوح در می یابد که  اگرچه ثبت دومین قهرمانی لیگ برتر با پتانسیل موجود و به پشتوانه 3 سال کار تیمی مستمر چندان دشوار به نظر نمی رسد؛ اما تکرار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ظرفیت موجود و در شرایطی که برانکو بهترین بازیکن فصل گذشته خود را به تیم الغرافه واگذار کرده و رقیبان به شدت در حال تقویت تیم خود هستند، اگر غیر ممکن نباشد کار بسیار دشواری خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wn79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: به دنبال دومین جام سال ۹۶ هستیم