تاریخ انتشار: 1396/10/21 18:03
کد خبر: 165223

کرانچار: مقابل ذوب‌آهن رو به جلو بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: در شهرآورد اصفهان برابر ذوب آهن بازی هجومی و سلطه جویانه در دستور کار ما قرار دارد.
کرانچار: مقابل ذوب‌آهن رو به جلو بازی می‌کنیم

 زلاتکو کرانچار روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: امیدوارم فردا پیروز میدان شویم ،هر چند برای باشگاه ذوب آهن و امیر قلعه نویی به عنوان پرافتخار آفرین ترین مربی ایران ارزش زیادی قائلم.

سرمربی تیم سپاهان افزود: ذوب آهن در زمین مقاومت زیادی دارد، ولی ما از همه توان برای پیروزی استفاده خواهیم کرد و خوشبختانه از همه لحاظ آمده ایم.

وی با اشاره مصدومیت علی کریمی بازیکن تیمش خاطرنشان کرد: یکی از کلیدی ترین بازیکنانمان را به دلیل مصدومیت برابر سپاهان در اختیار نداریم و غیبت کریمی فرصت مناسبی برای 'ادون حسنی' بازیکن آلبانیایی برای حضور در میدان است.

کرانچار با اشاره به بازی مناسب 'ابراهیم عالمه' دروازه بان این تیم تصریح کرد: : ما یک دروازه بان با ثبات داریم که توانسته در این سه بازی خود را ثابت کند هر چند که تمام موفقیت تیم مختص او نیست و خط دفاعی نیز بسیار مطلوب کار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره حضور بانوان در ورزشگاه های ایران گفت: بانوان ایران در مشاغل مختلف دوشادوش مردان در جامعه حضور دارند بنابراین می توان با ایجاد شرایط مناسب زمینه حضور آنان در ورزشگاه ها را فراهم کرد.

تیم سپاهان اصفهان هم اکنون با 4 برد، 8 تساوی، 6 باخت و با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته است، همچنین ذوب آهن با 6 برد، 8 تساوی، 4 باخت و با 27 امتیاز رده هفتم جدول را در اختیار دارد.

شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان ساعت 15فردا ( جمعه ) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzg7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت سه بازیکن سپاهان مقابل ذوب آهن