تاریخ انتشار: 1396/10/24 10:42
کد خبر: 164853

دنیزلی از حضورش در تراکتورسازی خبر داد/یحیی هنوز بلاتکلیف است!

سرمربی پیشین تیم ملی ترکیه و تیم فوتبال پرسپولیس از حضورش در تبریز به عنوان چالش جدید نام برد و تاکید کرد که بزودی برای هدایت تراکتورسازی به ایران سفر خواهد کرد.
دنیزلی از حضورش در تراکتورسازی خبر داد/یحیی هنوز بلاتکلیف است!

مصطفی دنیزلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی TRT ترکیه درباره آینده شغلی خود گفت: پیشنهاداتی داشته و دارم. اما می خواهم خودم را با چالش فوتبالی جدیدی روبرو کنم. پیشنهاداتم از کشورهای مختلف فوتبالی دنیا بوده است.

سرمربی اسبق تیم ملی ترکیه درباره پیشنهاد رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز به وی اظهار داشت: من از این باشگاه پیشنهاد دارم. تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا حاضر است و می خواهد مسیر موفقیت را در رقابت های پیش روی خود طی کند. من زمانی که در لیگ ایران بودم آنها در لیگ پایین تر با چالش روبرو بودند اما حالا در لیگ برتر فوتبال ایران هستند و قهرمان جام حذفی کشورشان شده اند و نایب قهرمان ایران هستند!

دنیزلی اظهار داشت: با مدیران باشگاه که دوستان خوب من هم هستند صحبت هایی را کرده ام. دوستان نزدیک ترکیه ای ام هم در جریان این موضوع هستند. من با مدیر باشگاه تراکتور پیش از این در پاس ایران، همکاری داشته ام و همدیگر را خوب می شناسیم.

وی  درباره حضور مجددش در فوتبال گفت: می خواهم با چالش جدیدی خودم را روبرو کنم. دلم تنگ شده است و فکر می کنم اگر مشکلی پیش نیاید و بتوانند نظرم را جلب کنند به ترکاتورسازی بروم. مشکلی برای ایجاد این همکاری وجود ندارد.

مصطفی دنیزلی در شرایطی خبر از حضورش در تراکتورسازی داده است که هنوز تکلیف یحیی گل محمدی با این تیم مشخص نیست. یحیی نمی خواهد استعفا دهد تا مبلغ قراردادش را دریافت کند و مسئولان باشگاه هم نمی خواهند او را اخراج کنند که مبلغ قراردادش را ندهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9bme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه های ورود کاروان تراکتورسازی به تبریز