تاریخ انتشار: 1396/10/25 19:05
کد خبر: 164663

دیواری که برای شجاع خلیل زاده بلند است

یک اردوی دیگر از ریکاوری تیم ملی گذشت و مدافعی که مدعی حضور در روسیه است همچنان نتوانسته نظر کی‌روش را به خود جلب کند.
دیواری که برای شجاع خلیل زاده بلند است

مدافع موفق پرسپولیس در این فصل، امیدوار است بتواند با تداوم درخشش با پیراهن شماره 3 سرخپوشان جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کند. این در حالی است که با گذشت اردوی دیگر از تیم ملی که اختصاص به حضور بازیکنان ملی‌پوش برای ریکاوری داشت، شجاع در آن غیبت داشت.

 

خلیل زاده که بازی با سیاه جامگان را به دلیل محرومیت از دست داده، امیدوار است در جدال با گسترش فولاد در نهایت موفق شود از دیوار کی‌روش عبور کرده و جایی در لیست تیم ملی برای خود به دست بیاورد.

ر شرایطی که پژمان منتظری بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت توانسته بار دیگر به اردوی تیم ملی راه یابد و کنعانی زادگان نیز به دلیل مصدومیت شانس حضور در تیم ملی را از دست داده، شجاع بعد از عذرخواهی که بابت اتفاقات گذشته بین او و کی‌روش شکل گرفته، همچنان امیدوار به بازگشت است و باید دید در نهایت قادر خواهد بود از لیست سیاه سرمربی تیم ملی عبور کند یا خیر.

کامیابی نیا- منشا- شجاع خلیل زاده

در روزهایی که دو مدافع پرسپولیس  -سیدجلال حسینی و محمد انصاری- جواز حضور در تیم ملی را به دست آورده‌اند و علیرضا بیرانوند نیز تا این لحظه شماره یک تیم ملی محسوب می‌شود، شجاع نیز امیدوار است سهمیه دیگری از این جمع در تیم ملی برای خود به دست بیاورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2od6ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینجا همه چیز ضدِ پرسپولیس است! / از نصرتی گله دارم
خلیل‌زاده: این سخت‌گیری‌ها فقط برای پرسپولیس است