تاریخ انتشار: 1396/10/26 13:34
کد خبر: 164537

در انتظار تراکتوری رویایی و پرشور

در انتظار تراکتوری رویایی و پرشور

بگذریم از اینکه تراکتوری‌ها رفتار خوبی با گل‌محمدی نداشتند و توقعات‌شان از این مربی بیش از حد بود، اما گزینه بعدی آنها برای هدایت پرشورها، آنقدر جذاب و دوست‌داشتنی است که بتوان چشم بر اخراج گل‌محمدی بست.

مصطفی دنیزلی در اصل انتخابی پوپولیستی برای سرمربیگری تراکتور است. نامی دهان‌پر کن از کشوری که مردم آذربایجان ایران به آن علاقه دارند: ترکیه. اما انتخاب دنیزلی می‌تواند تراکتور را از رفت و آمدهای مکرر مربیان مختلف نجات دهد. چرا که هواداران این تیم وقتی پای یک مربی ترک‌تبار در میان باشد با هر نتیجه‌ای پای او خواهند ایستاد.

در میان مربیان ترکیه‌ای، دنیزلی گزینه بسیار مناسبی برای تراکتورسازی است. مربی‌ای که علاقمند به سبک بازی هجومی است و امتحانش را قبلا در فوتبال ایران هم پس داده است. مرد محبوب سرخ‌های پایتخت، خیلی زود قلب سرخ‌های تبریز را هم خواهد ربود و به محبوبیتی بی‌نظیر در فوتبال ایران دست خواهد یافت.

حدس اینکه دنیزلی و تراکتور روزهای پرهیجانی را با هم تجربه کنند کار سختی نیست. دوباره یادگار تبریز لبریز از تماشاگر خواهد شد و دوباره آن شور زمان مربیگری تونی اولیویرا به تبریز باز خواهد گشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mawvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت مدیرعامل تراکتورسازی برای آوردن دنیزلی به ایران