تاریخ انتشار: 1396/10/26 17:45
کد خبر: 164505

رجب زاده: پرسپولیس خود را از سایرین جدا کرده/ نباید در باد پیروزی‌های اخیر بخوانیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نباید در باد پیروزی‌های اخیر بخوابیم و مهم این است که روند خوبی را که در پیش گرفته‌ایم، ادامه دهیم.
رجب زاده: پرسپولیس خود را از سایرین جدا کرده/ نباید در باد پیروزی‌های اخیر بخوانیم

 مهدی رجب‌زاده در مورد نتایج خوب ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر عملکرد خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و توانستیم امتیازهای مناسبی را جمع کنیم. اگر این روند ادامه داشته باشد می‌توانیم به رده دوم جدول برسیم. دیدار این هفته با صنعت نفت هم مهم است که سه امتیاز این مسابقه کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی با اشاره به شانس ذوب‌آهن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: غیر از پرسپولیس که خودش را جدا کرده و شانس اول قهرمانی است، بقیه تیم‌ها دنبال کسب سهمیه از طریق لیگ برتر هستند. رقابت در این زمینه فشرده است و ما هم تلاش می‌کنیم تا به این هدف برسیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد تعریف‌هایی که قلعه‌نویی از او بعد از دربی اصفهان انجام داد، گفت: قلعه‌نویی به من لطف دارد و وقتی وارد زمین شدم سعی کردم وظیفه‌ام را انجام دهم. سپاهان روی تیم ما فشار می‌آورد و من سعی کردم بازی را آرام کنم.

رجب‌زاده در خصوص نقش بازیکنان جدید ذوب‌آهن در نتایج خوب این تیم تصریح کرد: بازیکنان جدید هم تلاش می‌کنند و تأثیرگذار بوده‌اند، ضمن اینکه برای بازیکنان جداشده هم آرزوی موفقیت می‌کنم. این چیزها در فوتبال طبیعی است و من امیدوارم که این روند را ادامه دهیم. ما نباید در باد پیروزی‌های اخیر بخوابیم، چرا که کار سختی در پیش داریم.

وی در واکنش به کم شدن بودجه باشگاه ذوب‌آهن و اینکه آیا این موضوع در تیم تأثیر گذاشته است یا خیر، گفت:  بودجه کم شده است و هر باشگاهی هم براساس بودجه‌ای که دارد برنامه‌‌هایش را تنظیم می‌کند. باشگاه ذوب‌آهن نیز فقط در رشته فوتبال فعالیت ندارد و آقای آذری تلاش می‌کند تا هزینه‌های باشگاه را تأمین کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9eol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس سخت فوتبال بازی می کند