تاریخ انتشار: 1396/10/26 20:27
کد خبر: 164469

اظهارات کاپیتان سابق مشکی پوشان درباره طلبش از پرسپولیس

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس گفت: در 2 سال آخری که در پرسپولیس بودم، این باشگاه مبلغ مالیات را از قراردادم کم کرد اما به اداره مالیات پرداخت نکرد.
اظهارات کاپیتان سابق مشکی پوشان درباره طلبش از پرسپولیس

حسین بادامکی درباره مسدود شدن حساب هایش به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش از سوی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در 2 سال آخری که در پرسپولیس بودم، باشگاه مبلغ مالیات را از قراردادم کم کرد اما به اداره مالیات پرداخت نکرد و با توجه به اینکه از گذشته بدهی مالیاتی داشتم، 4 ماهی است حساب هایم مسدود شده و به مشکلات زیادی برخوردم.

او افزود: از طریق وکیلم پیگیر این موضوع هستم و مکاتباتی نیز انجام دادم و منتظر جواب مسئولان هستم.

بادامکی در خصوص اینکه آیا این مشکل را به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده یا خیر، عنوان کرد: این اتفاق در چند وقت اخیر برایم رخ داد و وکیلم درحال پیگیری است تا این مشکل حل شود. امیدوارم با مساعدت مسئولان باشگاه پرسپولیس، این مشکل حل شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی های ژوزه، مشکلات زیادی داشت اما امیدوارم به فکر ما باشند و این مشکل را حل کنند، زیرا ممنوع الخروج شده ام و با ادامه همین روند قطعا مشکلاتم بیشتر می شود.

بادامکی در پایان گفت: از قرارداد سال آخرم با پرسپولیس 30 درصد ( 120 میلیون ) دریافت نکردم که سر این مبلغ با باشگاه پرسپولیس بحث دارم. امیدوارم این مشکل حل شود چرا که کار بانکی نمی توانم انجام دهم و مطمن هستم مسئولان باشگاه پرسپولیس به من کمک می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnz6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سابق پرسپولیس از جمع مشکی پوشان جدا شد