تاریخ انتشار: 1396/10/27 11:02
کد خبر: 164400

نتیجه نگرفتن در دیدارهای آتی جایگاه کرانچار را در سپاهان به خطر می‌اندازد!

سرمربی سپیدرود فرصت این را دارد تا مثل نفت، روی نیمکت تیم جدید خود هم سپاهان را شکست دهد و در این صورت احتمالاً پایان کار کرانچار را در این تیم شاهد خواهیم بود.
نتیجه نگرفتن در دیدارهای آتی جایگاه کرانچار را در سپاهان به خطر می‌اندازد!

 سپاهان در حالی در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف سپیدرود می‌رود که حال و روز خوبی در جدول و از لحاظ نتیجه‌گیری ندارد و شکست اخیر این تیم در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن حواشی زیادی ایجاد کرد و ادامه همکاری این باشگاه با کرانچار را به اما و اگر انداخت.

کرانچار در حال حاضر از هیات مدیره سپاهان اولتیماتوم گرفته و این بدان معنی است که نتیجه نگرفتن در دیدارهای آتی جایگاهش را در این تیم به خطر می‌اندازد و حساسیت‌ها در این مورد در دیدار پیش رو مقابل سپیدرود بیش از پیش است.

علی کریمی به تازگی هدایت سپیدرود را بر عهده گرفته و در حالی با این تیم به مصاف سپاهان می‌رود که پیش از این در هفته هشتم لیگ برتر با تیم نفت تهران که آنجا هم اوضاع خوبی نداشت توانست سپاهان را شکست دهد.

تجربه پیروزی کریمی مقابل سپاهان و همچنین امتیاز میزبانی سپیدرود چالش سختی برای کرانچار در هفته بیستم رقم زده است و با توجه به شرایطی که دارد باید به هر شکل ممکن 3 امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهد.

در هر صورت اگر کریمی بتواند کاری که در نفت با سپاهان کرد را در سپیدرود تکرار کند، به احتمال زیاد به کار کرانچار در این تیم پایان داده و حکم اخراج وی را امضا خواهد کرد.

باید دید سپاهانی‌ها در پایان هفته بیستم خروج خود را از بحران جشن می‌گیرند یا به دنبال گزینه‌های جدید مربیگری هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wygq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات جالب خداداد عزیزی در مورد سرمربیگری علی کریمی در سپیدرود رشت

 رفتار حرفه ای علی کریمی بعد از بازی با گسترش فولاد
تشکر علی کریمی از بازیکنان سپیدرود در رختکن