تاریخ انتشار: 1396/10/27 18:18
کد خبر: 164342

دردسرهای پرسپولیس در دومین پنجره نقل و انتقالاتی

قرارداد 10 بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد و باتوجه به محرومیت سرخ ها از نقل و انتقالات، باشگاه ملزم به تمدید با همه بازیکنان است.
دردسرهای پرسپولیس در دومین پنجره نقل و انتقالاتی

 هر ده بازیکن ستاره هایی مهم برای برانکو ایوانکوویچ به شمار می روند و پروفسور راضی به خروج هیچ یک نیست. شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیری بازیکنان بیشتر استفاده شده توسط برانکو هستند و همچنین، صادق محرمی، بوژیدار رادوشویچ و احسان علوان زاده مهره های کمتر به کار گرفته شده سرخ ها هستند که پس از لیگ هفدهم دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

شجاع خلیل زاده تنها بازیکن این لیست است که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست و دیگر بازیکنان، حداقل از لیگ شانزدهم سرخپوش بوده اند. کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و محمد انصاری بازیکنانی هستند که در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ پانزدهم پرسپولیسی شدند و فرشاد احمدزاده نیز در همان فصل سربازی خود را به پایان رساند و باتوجه به قرارداد سه ساله اش با پرسپولیس، به این تیم بازگشت. احسان علوان زاده، صادق محرمی، محسن ربیع خواه و بوژیدار رادوشویچ نیز بازیکنانی هستند که در تابستان 95 با قراردادی دو ساله قرمزپوش شدند.

در فصل جاری، شجاع خلیل زاده و محسن ربیع خواه با 17 بازی بیشترین تعداد حضور در زمین را بین این بازیکنان در دست دارند. ربیع خواه باتوجه به سیستم 2 هافبک دفاعی این روزهای پرسپولیس در این پست به میدان می رود و باید دید باتوجه به بازگشت نوراللهی، سرنوشت این بازیکن در ادامه فصل چه خواهد شد. به هر روی بعید است همکاری ربیع خواه و پرسپولیس در پایان این فصل تمام شود و احتمالا این بازیکن خوش اخلاق، 2 فصل دیگر نیز در تیم ماندنی خواهد شد. شجاع خلیل زاده هم در لیگ هفدهم عملکرد قابل قبولی داشته و سخت به نظر می رسد سرخ ها کار سختی در تمدید قرارداد این بازیکن نیز داشته باشند.

پس از آن ها، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان با 16 بازی در جایگاه بعدی از لحاظ تعداد حضور در میدان قرار دارند. محمد انصاری که به عنوان بازیکن تستی به پرسپولیس پیوست، حالا بازیکن ملی پوش این تیم به حساب می آید اما اگر پیشنهاد خارجی خاصی به او نرسد، احتمالا انصاری هم در پرسپولیس خواهد ماند. کار سخت گرشاسبی تمدید قرارداد با کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان خواهد بود؛ بازیکنانی که زیر نظر برانکو عملکرد باثبات و خوبی داشته اند و حالا هر یک بهترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آیند. کامیابی نیا در ابتدای فصل هم به سختی با پرسپولیس تمدید کرد و پیشنهاداتی از کشورهای حوزه خلیج فارس داشت اما حالا که تیم ملی را از دست داده، حداقل در لیگ ایران تیمی بهتر از پرسپولیس پیدا نخواهد کرد. کامیابی نیا در گفتگوی اخیرش گفت که گزینه اول و آخرش پرسپولیس است اما انتظارات و درخواست هایش باید برآورده شوند.

محسن مسلمان نیز با وجود تمام حواشی و اتفاقات، در لیگ هفدهم آقای پاس گل است و حضورش در پرسپولیس جزو الزامات به شمار می رود. او با نظر طاهری به پرسپولیس آمد اما با نمایش های خوب در تمرینات، خود را به برانکو تحمیل کرد و زیر نظر پروفسور به پیشرفت قابل توجهی رسید. مسلمان در برنامه 90 تلویحا تمدید قراردادش را تائید کرد اما هرچه به فصل نقل و انتقالات نزدیک شویم، اتفاقات جدیدتری رخ خواهند داد.

صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و رادوشویچ، با 12، 11 و تنها 1 بازی کم ثبات ترین بازیکنان این لیست هستند. دروازه بان کروات پرسپولیس که از همین حالا برای تمدید قرارداد اعلام آمادگی کرده و می توان او را اولین بازیکنی نامید که در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.

اما فرشاد احمدزاده احتمالا درخواست های مالی جدیدی خواهد داشت و باید دید باشگاه قادر به تامین آن ها می شود یا خیر؟! اما شاید خواسته های صادق محرمی، مالی نباشند و او خواستار بیشتر بازی کردن شود! او همچنان در لیست زیر 23 سال پرسپولیس قرار دارد و در دو فصل اخیر نیز نمایش های قابل قبولی را ارائه کرده و به نوعی یکی از سرمایه های جوان تیم به شمار می رود.

حال ماموریت جدید مدیر تازه کار سرخ ها، تمدید قرارداد با این ده بازیکن، موسوم به «گروه 10» است. گرشاسبی پروژه تمدید با برانکو را عملی کرد و اگر از این چالش نیز به سلامت عبور کند، گام بزرگی در جهت محبوبیت بین هواداران پرسپولیس بر خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rj9qm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقایی: آنقدر خشن نبودم که از بازی اخراج شوم