تاریخ انتشار: 1396/10/27 22:24
کد خبر: 164295

6 مربی در صدر خطرناکترین مربیان فصل هفدهم؛ پرسپولیس و استقلال در صدر!

برانکو ایوانکوویچ تنها مربی لیگ هفدهم است که تاکنون توانسته به میانگین امتیازی بیش از 2 دست پیدا کند.
6 مربی در صدر خطرناکترین مربیان فصل هفدهم؛ پرسپولیس و استقلال در صدر!

از ابتدای بازی های لیگ هفدهم 25 مربی روی نیمکت تیم های مختلف نشستند و در این میان تنها 6 مربی موفق شدند به میانگین امتیازی بالای 1.5 برسند.

سرمربی پرسپولیسی ها با توجه به جایگاه تیمش در صدر جدول رده بندی تاکنون توانسته به متوسط 2.26 امتیاز به ازای هر بازی دست پیدا کند و به همین دلیل به نوعی میان مربیان حاضر در لیگ هفدهم موردی ویژه محسوب می شود.

اما پس از برانکو و در رده دوم جدول نیز نام یک مربی خارجی دیگر به همراه یک ایرانی باتجربه به چشم می خورد. وینفرد شفر و فیروز کریمی، هر دو در 11 بازی روی نیمکت تیمهایشان نشستند و در این میان توانستند با کسب میانگین 1.81 در رده دوم بهترین مربیان حاضر در لیگ قرار بگیرند.

سیروس پورموسوی نیز سومین مربی در میان نفرات مورد است. او به همراه فولادی ها تاکنون به طور متوسط 1.73 امتیاز از هر بازی به دست آورده است. مهدی تارتار و امیر قلعه نویی نیز مربیان پنجم و ششم هستند که به ترتیب به میانگین 1.68 و 1.52 امتیاز به ازای هر بازی دست پیدا کنند.

چهار مربی از این تعداد روز آینده روی نیمکت تیم های شان خواهند پرداخت و دو مربی باقی مانده نیز روز جمعه به هدایت تیم های شان می پردازند تا در صورت کسب احتمالی امتیاز به بهبود جایگاه خود بپردازند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzlxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محصولات داخلی پرسپولیس چیزی شبیه به نمونه های خارجی