تاریخ انتشار: 1396/10/30 10:08
کد خبر: 163930

«پنالتی نزن» ترین بازیکن این فصل از رقابت‌های لیگ برتر

امید ابراهیمی که می‌توان او را یکی از بهترین پنالتی زنان فوتبال ایران دانست، حالا تبدیل به «پنالتی نزن» ترین بازیکن این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شده است.
«پنالتی نزن» ترین بازیکن این فصل از رقابت‌های لیگ برتر

در حالی که هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر را هم پشت سر گذاشتیم تیم فوتبال استقلال تهران هنوز در این فصل از روی نقطه پنالتی به گل نرسیده و این در حالی است که این تیم بارها از روی نقطه پنالتی تسلیم حریفان شده‌اند.

آبی پوشان در این فصل خیلی کم صاحب ضربه پنالتی شدند طوریکه داوران تنها ۲ بار به نشانه خطای پنالتی به سود این تیم در سوت خود دمیدند. یکبار در دیدار این تیم مقابل نفت تهران و یکبار هم در دیدار مقابل پدیده خراسان که هر دو پنالتی هم به گل تبدیل نشد تا آبی پوشان در ۲۰ هفته گذشته از لیگ برتر هیچ گلی از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده باشند.

از سوی دیگر امید ابراهیمی که باید او را بهترین هافبک استقلال در یک دهه اخیر دانست و از بهترین پنالتی زنان فوتبال ایران بود، با هدر دادن هر دو ضربه پنالتی که نصیب تیمش شده به آمار صد در صد خراب کردن پنالتی رسید تا بتوان از او بعنوان پنالتی نزن ترین بازیکن لیگ برتر یاد کرد.

ابراهیمی که در همه سال‌های گذشته یکی از بهترین گلزنان استقلال و گلزن ترین هافبک فوتبال ایران بود، در این فصل هنوز موفق به گلزنی برای این تیم نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4barv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های شفر بعد از تساوی مقابل پدیده

منصوریان توسط هواداران هو شد!
حواشی دیدار استقلال-پدیده؛