تاریخ انتشار: 1396/11/01 15:23
کد خبر: 163714

حسین حسینی همچنان نیمکت نشین استقلال

برای دومین هفته متوالی به نظر می رسد رکورددار گل نخوردن در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران شانسی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال نخواهد داشت.
حسین حسینی همچنان نیمکت نشین استقلال

بعد از تساوی پرحاشیه برابر پدیده در مشهد که توام شد با بازگشت غیرمنتظره مهدی رحمتی به ترکیب اصلی و ایستادن درون دروازه بود حالا خبر می رسد کاپیتان آبی ها برای بازی با پارس جنوبی در هفته بیست و یکم لیگ برتر نیز انتخاب اول و اصلی وینفرد شفر برای حراست از چارچوب دروازه است.

تصمیمی که منجر به ادامه نیمکت نشینی سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال بعد از ثبت رکورد جدید در تاریخ فوتبال ایران در گل نخوردن خواهد شد. سرمربی آلمانی که هفته قبل دردفاع از تصمیم خود در قبال بازی دادن به مهدی رحمتی مدعی شد قصد دارد این دروازه بان را در شرایط بازی برای جدال حساس مقابل صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی قرار دهد برای مصاف روز پنجشنبه مقابل پارس جنوبی جم نیز روی استفاده از کاپیتان خود نظر دارد تا حسینی همچنان نیمکت نشین باشد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری نگران وضعیت حسینی در راه انتخاب در جمع ملی پوشان بودند که شفر با بیان این که کارلوس کی روش و دستیارانش به خوبی از پتانسیل و توانایی های حسینی اطلاع دارند که نخواهند با چند بازی نیمکت نشینی روی نام او قلم قرمز بکشند عملا از تصمیم خود برای بازی دادن به رحمتی تا مصاف حساس در آبادان پرده برداشت تا کاپیتان مرد اول آبی ها در بازی های پیش رو قلمداد شود.

مهدی رحمتی که در بازی رفت با پدیده در تهران از ترکیب اصلی استقلال خارج شد و در بازی برگشت با این تیم در مشهد به جمع 11 نفر اصلی برگشت حالا در بازی هفته بیست و یکم برابر پارس جنوبی اولین تجربه حضور مقابل شگفت انگیزهای جمی را پشت سر خواهد گذاشت، تجربه ای که امیدوار است با کلین شیتی دیگر برای او همراه باشد تا از زیر بار فشارهای کاذب در آستانه جدال حساس با صنعت نفت در نیمه نهایی جام حذفی خارج شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbj6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد پرویز برومند از سرمربی استقلال؛ تصمیم شفر اشتباه محض بود!