تاریخ انتشار: 1396/11/03 17:44
کد خبر: 163385

دیدار استقلال - ذوب‌آهن هنوز لغو نشده است

رییس کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: اگرچه گفته می شود که هوای فردا اهواز نیز نامساعد است اما هنوز تصمیمی برای لغو بازی فردا استقلال خوزستان و ذوب آهن گرفته نشده است.
دیدار استقلال - ذوب‌آهن هنوز لغو نشده است

 سعید فتاحی در خصوص برگزاری دیدار فردای دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن از هفته بیست و یکم لیگ برتر کشور با توجه به تداوم پدیده گرد و خاک در خوزستان و فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق و توده گرد و خاکی که از فردا به خوزستان می‌رسد، اظهارکرد: قرار بود این بازی روز گذشته (سه‌شنبه) برگزار شود که با توجه به استعلام گرفته شده از هواشناسی مبنی بر این‌که هوای امروز اهواز نامساعد است، قرار شد این بازی فردا برگزار شود.

وی ادامه داد: طی صحبتی که با آقای بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان داشتیم، گفته شد که مشکل گرد و خاک تا امشب برطرف خواهد شد اما مجددا گفته می‌شود که پدیده جدید گرد و خاک در راه است.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: به هر حال هنوز تصمیمی برای لغو دیدار دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن گرفته نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که فردا شرایط آب و هوایی اهواز به چه صورتی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4madvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین سبک آبی‌ها برای جدال با ذوب