تاریخ انتشار: 1396/11/03 20:21
اختصاصی|
کد خبر: 163346

چرا مهدی طارمی محبوب نیست؟

دو سال قبل و پس از داستان ها و ماجرا های رفتن طارمی به ترکیه، حساسیت ها روی این بازیکن به شدت افزایش یافت.
چرا مهدی طارمی محبوب نیست؟

 پس از مدتی که آبها از آسیاب افتاده بود، مجددا بحث محرومیت وی و 1600000000 تومانی که به گفته رسانه ها صرف خرید پورشه شد باز هم مهدی طارمی را در صدر اخبار ورزشی سرخابی ها قرار داد. این نیز بگذشت تا اینکه هواداران میلیونی پرسپولیس که منتظر بازگشت و جبران مافات توسط وی بودند، شنیدند که این بازیکن قصد رفتن به قطر را دارد. آن هم با مبلغی قابل توجه. اما سوالاتی که ذهن اهالی فوتبال را مشغول کرده و در هر کوی و برزنی شنیده می شود حاکی از موارد ذیل است.

1. بنظر شما طارمی در پول پرستی شورش را در نیاورده است؟

2. آیا شخصی که به راحتی هر چه تمام تر 1600000000 تومان پول زبان بسته حسین هدایتی را بالا کشیده و الان هم پول و منافع شخصی را به تیم پرسپولیس ترجیح داده دیگر در دل هوادارن همچون گذشته جایی دارد؟

3. آیا می توان عملکرد این بازیکن را با کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، علی دایی و آن بازیکنانی قیاس کرد که برای رفتن به پرسپولیس و حتی استقلال حاضر بودند از جیبشان نیز پول بدهند، ولی فقط افتخار پوشیدن پیراهن این تیم ها نصیبشان شود؟

3. مگر نه همین یک ماه قبل علی دایی بخاطر شرایط بد مالی پرسپولیس از طلب قابل توجهش گذشت؟ در نقطه مقابل طارمی چکار کرده و می کند؟

5. آیا همین چیزها نیست که ارزش و محبوبیت بازیکنان را خدشه دار می کند؟

6. طارمی پرسپولیس و هوادارانش را به پشیزی حساب نمی کند و هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد.

7. حتی آن اوایل هواداران استقلالی نیز به وی علاقه داشتند، اما دیگر بود و نبودش در فوتبال حتی برای هواداران دو آتشه پرسپولیس نیز فرقی ندارد. چرا که می بینند طارمی دنبال کاسبی و بیزینس خود بوده و فوتبال را تنها به شکل اسکناس می بیند و حریصانه فقط به دنبال جمع کردن پول است.

تمامی مسائل فوق دغدغه هواداران فوتبال پرسپولیس و حتی تیم ملی است. آیا وقتی بازیکنی به این سطح از فوتبال می رسد تنها متعلق به خودش است؟ یا اینکه میبایست کمی هم به هوادارانی که در سرما و گرما مشوق اصلی وی بوده اند نیز توجه نماید؟

امیدواریم فوتبالیست های جوان با خواندن این چند خط کمی آگاه تر شده و حتی درس عبرت بگیرند.

صحبت اکثر طرفداران پرسپولیس این است که هر چند طارمی معروف است، اما ذره ای محبوب نیست. ای کاش طارمی و طارمی ها به این مسایل کمی بیشتر دقت نمایند.

نویسنده: محسن بابادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yn5bj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرمی: شما رسانه ها طارمی را بزرگ نکنید