تاریخ انتشار: 1396/11/04 17:50
کد خبر: 163200

عباسی: به عنایتی اولتیماتوم نداده‌ایم

مالک باشگاه مشکی‌پوشان اعلام کرد که این تیم برای تغییر سرمربی برنامه‌ای ندارد.
عباسی: به عنایتی اولتیماتوم نداده‌ایم

 محمدرضا عباسی درباره حرف و حدیث‌ها مبنی بر احتمال برکناری رضا عنایتی اظهار داشت: به هیچ‌کس هیچ اولتیماتومی نداده‌ایم. عنایتی سرمربی ما است و در کنار ما خواهند بود. فقط بعد از بازی هفته گذشته که نتیجه بدی کسب کردیم عنایتی را خواستیم تا توضیح بدهد و  او هم توضیحاتی داد که منطقی بود. ایشان با شدت و دقت مشغول تمرین دادن تیم هستند. برنامه‌ای برای تغییر سرمربی نداریم و اگر کسی قرار باشد به تیم اضافه شود به عنوان مدیر فنی یا دستیار اضافه خواهد شد که آن‌هم با نظر عنایتی خواهد بود.

وی درباره اضافه شدن یک فرد به عنوان مدیر فنی تیم مشکی‌پوشان توضیح داد: برای این پست با پیشنهاد عنایتی با امیر حاج رضایی و مجتبی حسینی صحبت‌هایی شده و قرار است بعد از بازی با تراکتورسازی و با هماهنگی سرمربی تیم رسماً با این افراد وارد مذاکره شویم. تاکنون مذاکرات جدی نبوده اگر چه با حاج‌رضایی مذاکره کرده‌ایم و اگر نیاز باشد در خدمت‌شان خواهیم بود.

مالک باشگاه مشکی‌پوشان خراسان درباره بازی پیش‌روی این تیم با تراکتورسازی گفت: امیدوارم هوادران برای این بازی به ورزشگاه امام رضا (ع) بیایند و ما بتوانیم این امتیاز حساس را از این تیم بگیریم. ما دو سال گذشته (لیگ پانزدهم) با بازی مقابل تراکتورسازی روند موفقیت‌ها را آغاز کردیم و توانستیم در نهایت در لیگ بمانیم. امیدواریم امسال هم با بازی مقابل تراکتورسازی استارت بزنیم و در لیگ بمانیم تا سال بعد فکری اساسی برای تشکیل یک تیم خوب که در شأن مشهد و مشهدی‌ها باشد, بکنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45weoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکی‌پوشان با حاج‌رضایی وارد مذاکره شد