تاریخ انتشار: 1396/11/04 18:54
کد خبر: 163175

فوری؛ از پرسپولیس امتیاز کسر نمی‌شود

با نگاهی واقعیت گرایانه به شرایط باشگاه پرسپولیس و ماجرای مهدی طارمی و ادعاهایی که دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی کرده اند به نتایجی خواهیم رسید که سرانجام سرخ های پایتخت را مشخص خواهد ساخت.
فوری؛ از پرسپولیس امتیاز کسر نمی‌شود

 پرسپولیس تهران در اوج آشوب درگیری به سر می برد، شرایطی که گرشاسبی مدیر جدید سرخ ها هرگز فکرش را هم نمی کرد در آغاز دوره مدیریتی اش با چنین چالشی روبرو شود! چرا که او حالا باید مشکلات به جای مانده از دوره مدیریت گذشته باشگاه را به دوش بکشد، مسئله ای که در فوتبال ایران دیگر تبدیل به یک عادت شده است!

در این شرایط احساسی و خاص که تمامی اصحاب رسانه و هواداران به دنبال هر سخنی و هر ادعایی سریعا با تیترهای فوری حاشیه سازی می کنند، برخی نیز وجود دارند که از این فضا بیشترین سو استفاده را می کنند تا به قول خودمانی ها از آب گل آلود ماهی بگیرند!

بحث جدیدی که برای باشگاه پرسپولیس این روزها به وجود آمده است، کسر امتیاز از این تیم به دلیل استفاده از مهدی طارمی می باشد که شروع کننده آن باشگاه استقلال بود و تراکتورسازان به دنبال آنها کورکورانه خوااهان اقدام فوری علیه باشگاه متخلف شدند.

در این میان نشریه ایران ورزشی در اقدامی کاملا غیر حرفه ای مدعی شد: طبق بند 4 و 5 ماده 74 آیین نامه کمیته انضباطی پرسپولیس تهران در تمامی دیدار هایی که از مهدی طارمی استفاده کرده است با کسر امتیاز روبرو خواهد شد و تمامی نتایجی را که کسب کرده است 3_0 به سود حریف رقم خواهد خورد!

شاید افراد زود باور سریعا آن را باور کرده باشند، اما بسیار آماتور گونه خواهد بود اگر رسانه های مطلع از حقیقت به آن دامن بزنند و به کتمان آنچه که باید رخ بدهد بپردازند!

فیفا خیلی پیش از این ها به عدم صداقت باشگاه پرسپولیس رای داده بود! به قول علی دایی اصلا نیازی به صحبت های مهدی طارمی و افشاگری اش نبود! چرا که فیفا خود در همان زمان می دانست چه اتفاقی رخ داده است و کشف حقیقت را خود خیلی پیش از اینکه برخی افراد سودجو بخواهند در رسانه ها فریاد بزنند،انجام داده بود!

افراد ساده لوحی در فوتبال ایران وجود دارند! چرا که آنها به این موضوع اصلا فکر نکرده اند چرا مهدی طارمی  با محرومیت 4 ماهه و باشگاه پرسپولیس با محرومیت حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شد! آیا حکمی سنگین تر از این؟

لازم به ذکر است که فیفا در آیین نامه خود اینگونه بیان می کند: هرگاه بازیکنی به هر دلیلی با محرومیت مواجه شود، تنها از زمان ابلاغ محرومیت حکمش به اجرا در می آید و تنها در صورتی می توان به گذشته بازیکن مد نظر رجوع کرد و حضور ها و امتیازات تیم او را مورد بررسی قرار داد که خواهان و شاکی روبروی او، در همان لیگ شاغل باشد و قراردادی غیر قانونی در یک لیگ در دو تیم، تحت عنوان خرید یک بازیکن صورت بگیرد تا ضرر و زیان آن به مالک و مدعی العموم وارد شود! بنابراین به خودی خود ادعای باشگاه استقلال و تراکتورسازی به طور کامل نقض می شود! برای یک لحظه فکر کنید! در این صورت تمامی رقبای تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 نیز می توانستند در این فضای کاملا تخریبی و کذب گونه وارد شوند و آنها نیز مدعی شوند خواهان بازگشت نتیجه سود تیم خود باشند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mk5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان تمدید قرارداد پرسپولیسی ها مشخص شد