تاریخ انتشار: 1396/11/04 21:05
کد خبر: 163156

قلعه نویی: وضعیت هوای خاکی خوزستان ناراحت کننده است

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: خوزستان به گردن این کشور حق دارد و وضعیت بد آب و هوایی خصوصا فضای گرد و خاکی این استان ناراحت کننده است.
قلعه نویی: وضعیت هوای خاکی خوزستان ناراحت کننده است

امیر قلعه نویی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار کرد: خاطرات خوبی از اهواز دارم اما از دیشب که بار دیگر وارد این شهر شدم بسیار ناراحت شدم.

وی اظهار کرد:سالی که در اهواز مربیگری می کردم آنقدر باران می بارید که آب وارد خانه ها می شد اما امروز شرایط خوزستان بسیار دردناک است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس هر بلایی را تحمل کردند و از خاک خود دفاع کردند افزود: درست نیست که این گونه با مشکل روبه رو باشند.

وی افزود: به تازگی یک بودجه 150 میلیون دلاری برای موضوع گرد و غبار خوزستان تصویب شد اما سوال این جاست که چرا 10 یا 15 سال گذشته چنین کاری نکردند.

وی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم خوزستان رسیدگی شود گفت: جامعه ما بسیار جوان است و در معرض آسیب های جدی از قبیل فقر و بیکاری قرار دارد لذا باید فکری برای مردم کشور به ویژه خوزستانی ها کرد.

قلعه نویی افزود: از آقای روحانی خواهش می کنم تا زمانی که بر مسند ریاست جمهوری قرار دارد قدر مردم خوزستان را بداند و این مشکل آنان را حل کند.

وی گفت: مردم این استان یک هفته است در خاک به سر می برند لذا شایسته نیست که این موضوع نادیده گرفته شود.

** نیمه نخست بازی بسیار بد بازی کردیم

وی در خصوص بازی ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان گفت: در نیمه نخست به دلیل اینکه دو سه بازیکن خود را نداشتیم بسیار افتضاح بازی کردیم؛ همچنین بسیاری از بازیکنان ما با وجود اینکه مصدوم بودند به زور بازی کردند.

سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه تنها تیمی هستیم که تاکنون 30 درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده ایم افزود: به بازیکنانم افتخار می کنم چرا که با شرایط موجود بهترین نتایج را کسب کردند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان در نیمه نخست حاکم بر بازی بود اما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم موفق به کسب سه امتیاز بازی شدیم اگر چه باید بگویم که دروازه بان تیم ما در نیمه نخست چند موقعیت حساس از بازیکنان حریف گرفت و مانع از گلزنی آنها شد.

قلعه نویی گفت: ویسی(سرمربی استقلال خوزستان) در فوتبال ایران صاحب سبک است و فکر می کنم با توجه به نفراتی که این تیم دارد، هر کس جای این مربی در کادر فنی استقلال خوزستان بود نتایج بدتری کسب می کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن می تواند به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد افزود: ما یک برنامه برای خود ترسیم کردیم و به دنبال کسب سهمیه آسیایی نیستیم همچنین از فردا به فکر بازی پلی آف خود در جام باشگاه های آسیا هستیم. در نیم فصل نخست به دلیل یک سری مشکلات داخلی و بیرونی تیم، به راحتی امتیاز از دست دادیم که امیدواریم در ادامه سیر صعودی خود را دنبال کنیم.

دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید.

بیشتر نقاط خوزستان از جمله اهواز از جمعه گذشته درگیر گرد و غبار غلیظ بود و در اهواز تا 53 برابر حد مجاز نیز رسید.

بازی عصر امروز سه شنبه دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن در حالی در اهواز برگزار شد که بر اساس اعلام مرکز کنترل و پایش سازمان حفاظت محیط زیست شاخص هوای اهواز در این روز بالای 300 (خطرناک) اعلام شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eez8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این بازیکن اسلحه پنهان قلعه نویی محسوب می شود