تاریخ انتشار: 1396/11/05 15:25
کد خبر: 163060

مجید جلالی: هم پرسپولیس و هم پیکان از انتقال منشا و نعمتی ضرر کردند

سرمربی تیم پیکان گفت: با اینکه از اهواز دیر برگشتیم اما برای یک روز خوب مقابل پرسپولیس آماده هستیم.
مجید جلالی: هم پرسپولیس و هم پیکان از انتقال منشا و نعمتی ضرر کردند

مجید جلالی سرمربی تیم‌ پیکان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: خودمان را برای یک روز خوب آماده می‌کنیم و امیدواریم از تجربیات گدشته هم به خوبی استفاده کنیم. از اهواز دو روز دیر بازگشتیم اما آماده ایم بازی بهتری از قبل انجام دهیم. هر چند در هفته های اخیر هم بازی های خوبی کردیم ولی از نتیجه دور بودیم. امیدوارم به جدول برگردیم.

او در مورد حواشی تیمش بیان کرد: وقتی در مسابقات سنگین و فشرده وارد می‌شویم تمرکز بسیار مهم است. برخی موارد روی تمرکز اثر می‌گذارد برای ما هم این مورد پیش آمد اما بازی هایی که کردیم درخور توجه بوده است. شاید به تمرکز در ضربات آخر نیاز داشتیم اما به آینده امیدواریم. لیورپول منچستر را می‌برد اما به تیم پایین جدول می‌بازد. قرار نیست همیشه بد بیاوریم اما حق هم نداریم خوش شانس باشیم. کار مربی برخی اوقات بازیکن محور است و ممکن است بدون تمرین هم پیروز باشند اما کار من تمرین محور است. هر موقع تمرین ما تغییر کرده روی نتایج تاثیر گذاشته است. چند هفته‌ای است که زمین تمرینی ما وضعیت خوبی ندارد.

سرمربی پیکان در مورد ضعف در ضربات آخر گفت: فصل پیش ۳۹ گل زدیم و ۳۸ گل خوردیم. گفتیم اگر امسال ۱۰ گل کمتر بخوریم جایگاه خوبی خواهیم داشت. ما  در بخش دفاعی ۷ گل کمتر خوردیم اما بخش تهاجمی را نتوانستیم نگه داریم. دو بازیکن تاثیرگذار(منشا و نعمتی) از تیم ما رفتند و گل زده ما بالا نرفته است. به این فکر می‌کنیم که بخش حمله را ترمیم کنیم.

مجید جلالی در ادامه‌ مورد عملکرد منشا و نعمتی در پرسپولیس، بیان‌ کرد: فضای تیم‌ها با یکدیگر متفاوت است، وقتی ما این دو بازیکن را در اختیار داشتیم حتی کارهای تاکتیکی را هم بر اساس قابلیت آنها طراحی می  کردیم، اما یک تیم بزرگ هیچ گاه این کار را انجام نمی‌دهد. با این حال این دو انتخاب خود را کرده‌اند و ما هم نتوانستیم آنها را نگه داریم و یا جانشین برایشان پیدا کنیم. در مجموع هم پرسپولیس و هم پیکان از این انتقال ضرر کردند.

سرمربی پیکان در ادامه‌ همچنین در پاسخ به این سوال که چه برنامه دفاعی برای بازی با پرسپولیس دارد، عنوان کرد: زمانی که ایران می‌خواهد با آرژانتین بازی کند، چه کار می‌کند تا توشه‌ای از آن بازی داشته باشد؟ شاید ما مجبور باشیم ۷۰ درصد برای کنترل حریف و ۳۰ درصد به گل زدن فکر کنیم. این طبیعی است و نمی‌توان  تیمی را محکوم کرد. بازی ما با سپید رود را نگاه کنید. حریف سعی می‌کند بازی را قفل کرده و به امتیاز برسد این شکل از بازی در تمام دنیا مرسوم است. تیم‌ ‌ملی ایتالیا و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در زمان ذوالفقار نسب را محکوم می‌کردند که چرا این طور بازی می‌کنند ، اما هر کسی حق دارد مدلی را بازی کند که در پایان توشه‌ای به دست بیاورد.

جلالی در پایان در مورد عملکرد تیمش در فصل نقل‌ و انتقالات نیز، خاطر نشان کرد: نقل‌ و انتقالات بازاری با هرج و مرج زیاد است و هر کسی اسکناس دستش باشد موفق خواهد بود، اما بودجه باشگاه ما کاملا متوسط است و فقط سه، چهار نفر هستند که ۶۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند. خودم می خواستم پرداختی‌ به بازیکنان متعادل باشد. ما یک بازیکن به نام باسی با قرارداد ۳۰ هزار دلار جذب کرده‌ایم، اما او آسیب دید و بازی نکرد. دو بازیکن دیگر هم برایمان بازی کردند و از آنها راضی هستیم. با این حال یازده بازیکن جوان به تیم ‌اضافه کرده‌ایم که شش ، هفت تای آن بازی کرده‌اند و در آینده نیز خواهید دید که بازیکنان بزرگی می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9bwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی با تاکتیک فیروز کریمی، رو در روی برانکو