تاریخ انتشار: 1396/11/05 18:14
کد خبر: 163030

تساوی گسترش و نفت؛ افاضلی ترمز کریمی را کشید

دو تیم گسترش فولاد و نفت تهران از ساعت 14:30 در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.
تساوی گسترش و نفت؛ افاضلی ترمز کریمی را کشید

 ورزشگاه بنیان دیزل، ساعت 14:30

داوران: یاسر همرنگ – محمدرضا ابوالفضلی – علی دودانگه – حسین زیاری – ناظر: یدالله جهانبازی

گلزنان و دقایق: مسیح زاهدی (44) برای گسترش فولاد؛ امین منوچهری (68)

ترکیب تیم ها

 

نیمه اول

دقیقه 22 شوت بابایی از پشت محوطه جریمه را بنگر با تکل به موقع برگشت داد و در برگشت هم شوت روی پای سیدی را فراهانی جمع کرد. دقیقه 27 ارسال کوتاه زنیدپور و ضربه سر بابایی را فراهانی با واکنش تماشایی از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد. دقیقه 29 ضربه سر هنریکه از مقابل تیرک دوم پس از برخورد به مدافعان نفت مقابل پای جودکی افتاد که شوت او را فراهانی برگشت داد. دقیقه 36 نریمان‌جهان بعد از فریب دو مدافع نفت شوت‌زنی کرد که توپ او با اختلاف زیادی از دروازه نفت به بیرون رفت. دقیقه 39 ارسال حسینی از جناح راست زمین و ضربه سر آل‌کثیر راهی به دروازه گسترش فولاد پیدا نکرد. دقیقه 41 نفوذ آل‌کثیر از سمت راست محوطه جریمه نفت و پاس در عرض او را قبل از رسیدن به منوچهری، جودکی به کرنر فرستاد. دقیقه 45 شوت زمینی منوچهری از پشت محوطه جریمه را دخسوس درازکش به کرنر فرستاد.

نیمه دوم

دقیقه 58 شوت کامدار با فاصله زیادی از دروازه گسترش فولاد راهی اوت شد. دقیقه 60 ارسال خطرناک فشنگچی را دخسوس به راحتی جمع کرد. دقیقه 84 ضربه سر کامدار با عبور از روی تیرک افقی دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت. دقیقه 85 سانتر فشنگچی را دخسوس در شرایط سختی مهار کرد.

شرح گل ها

گسترش فولاد 1-0 نفت تهران | مسیح زاهدی (دقیقه 44): پاس اسماعیل فرهادی به مسیح زاهدی که داخل محوطه جریمه نفت تهران بود رسید. زاهدی نیز توپ را در اختیار گرفت و با یک شوت محکم و دقیق، بازی را 1-0 به سود گسترش فولاد کرد.

گسترش فولاد 1-1 نفت تهران | امین منوچهری (دقیقه 68): ارسال امیرحسین فشنگچی به محوطه جریمه گسترش فولاد و جایی که عیسی آل کثیر حضور داشت رسید. آل کثیر نیز توپ را با سر به امین منوچهری پاس داد و او با یک شوت، بازی را به تساوی کشاند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bao7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک استقلالی به رکورد پرسپولیس رسید