تاریخ انتشار: 1396/11/05 18:48
کد خبر: 163016

فلاحت‌زاده: نفت خیلی بسته بازی می‌کرد و موفق شد امتیاز بگیرد

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازی امروز بازی کاملا بسته ای بود تیم هایی که مقابل ما بازی می کنند به خصوص در زمین ما بسته بازی می کنند.
فلاحت‌زاده: نفت خیلی بسته بازی می‌کرد و موفق شد امتیاز بگیرد

 فرشاد فلاحت‌زاده، مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از تساوی خانگی یک بر یک مقابل نفت تهران گفت: بازی امروز بازی کاملا بسته ای بود تیم هایی که مقابل ما بازی می کنند به خصوص در زمین ما بسته بازی می‌کنند. تا حدودی تاکتیک های ما را متوجه شده اند و باید تغییر تاکتیک بدهیم که نیاز به نفرات دارد که در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان خواسته‌های ما را برآورده نکردند، وقتی کریمی به جوانان بها می‌دهد آنها هم باید در همین مسابقات خودشان را نشان دهند و خواسته‌های ما را برآورده کنند، تنها تیمی هستیم که اینقدر به جوانان بها می‌دهیم و آنها نهایت استفاده را از این شرایط ببرند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: بعد از تغییرات در کادر فنی، نفت تیم بسیار خوبی شده است و مجموعه خوبی دارد البته نیمه اول دفاعی بازی کردند اما در نیمه دوم بازی سرعتی روی زمین را در دستور کار خود قرار دهند و به ما فشار آوردند. البته ما هم می‌توانستیم از تک موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم. اگر خالقی‌فر بود شرایط برای ما بهتر می‌شد، ارجمندیان انتظارات ما را برآورده نکرد و او را تعویض کردیم.

فلاحت‌زاده خاطرنشان کرد: روی اشتباه تاکتیکی گل خوردیم در آنالیزهای نفت تمام نکات را به بازیکنان گفته بودیم و حتی گفته بودیم احتمال زدن گل از سوی کدام بازیکن است اما متأسفانه وظایف خود را انجام ندادند و ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pejrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی: اعتقادی به جادوگری نفت تهران ندارم