تاریخ انتشار: 1396/11/05 18:49
کد خبر: 163015

خروج موقت نفت از منطقه سقوط با افاضلی

نفت تهران در روزی که پیراهن سرخ بر تن داشت، موفق به گرفتن یک امتیاز از تیم گسترش فولاد شد.
خروج موقت نفت از منطقه سقوط با افاضلی

 شاگردان افاضلی با حفظ روند شکست ناپذیری، امتیاز خود را به ۲۱ رساندند تا بالاتر از سپاهان و چسبیده به تراکتورسازی باشند. آن ها در ۴ بازی اخیر ۸ امتیاز کسب کرده اند تا با ثبت میانگین ۲ امتیاز در هر بازی، عملکردی همچون قهرمانان داشته باشند.

نکته جالب دیگر از تیم نفت، بازگشت پس از خوردن گل است. آن ها هفته گذشته در خانه از سیاه جامگان عقب افتادند اما بازگشتی تاریخی داشتند و در نهایت با ۴ گل نماینده مشهدی را مغلوب کردند و امروز هم با وجود این که یک گل از حریف عقب افتادند، به بازی برگشتند و در نهایت یک امتیاز حساس از تبریز به دست آوردند.

گلزن نفت در این بازی سید امین منوچهری بود، بازیکنی که در فصول اخیر عملکرد خیلی خوبی نداشته اما در ۲ بازی اخیر نفت موفق به گلزنی شده تا او نیز عملکردهای خوب چند فصل قبل را تکرار کند و باید دید در آینده نیز این گلزنی ها تکرار خواهند شد یا خیر؟!

نمایش های شاداب و بانشاط تیم نفت، تفاوت های بسیاری با عملکرد این تیم در نیم فصل اول دارد. آن ها با چابکی و چالاکی بیشتری بازی می‌کنند و انگیزه بیشتری برای رسیدن به پیروزی دارند و اگر این روند را ادامه دهند، بدون شک می‌توانند به روزهای خوب چند فصل اخیر بازگردند.

نفتی ها هفته آینده دربی کوچک پایتخت را با پیکان برگزار می کنند و با یک پیروزی در تهران، از منطقه سقوط خارج خواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odg8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلاحت‌زاده: نفت خیلی بسته بازی می‌کرد و موفق شد امتیاز بگیرد