تاریخ انتشار: 1396/11/05 19:02
کد خبر: 163010

شکست سنگین پارس جنوبی مقابل استقلال؛ شفر مچ تارتار را خواباند

تیمهای استقلال و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.
شکست سنگین پارس جنوبی مقابل استقلال؛ شفر مچ تارتار را خواباند

 دیدار دو تیم از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتى، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن(۵۸- میلاد زکی پور)، على قربانى، مهدی قائدى، بهنام برزاى، امید ابراهیمى، سرور جپارف(۳۸- فرشید باقری) و  داریوش شجاعیان

ترکیب پارس جنوبی: محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی مهر، وحید حمدی نژاد(۷۰- شهرام گودرزی)، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح الله سیف اللهی، احسان تاییدی(۵۳- امید سینک) و ابراهیم صالحی

 

دقایق حساس نیمه اول:

(گل اول استقلال) دقیقه ۳: خطای مدافع پارس روی مهدی قائدی در محوطه جریمه با اعلام پنالتی از سوی داور همراه شد. سرور جپاروف هافبک استقلال این ضربه را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

دقیقه ۹: خطای پژمان منتظری در محوطه جریمه روی سیف اللهی با اعتراض شدید تیم جنوبی همراه شد. بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند داور در این صحنه باید اعلام پنالتی میکرد.

دقیقه ۲۰: اعتراض دوباره سیف اللهی به عملکرد داور پس از خطار روی قائدی، باعث شد تا با کارت زرد دوم و اخراج از زمین مسابقه روبرو شود.  

(گل دوم استقلال) دقیقه ۳۰: پاس عالی شجاعیان در محوطه جریمه به برزای رسید تا او با یک ضربه تمام کننده و زیبا دروازه پارس را برای بار دوم باز کند.

دقیقه ۴۳: ارسال از چپ پارسی ها با ضربه سر مهاجمان این تیم همراه شد اما توپ با اختلاف کم از دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶: ضربه پای چپ نورافکن از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت.

 

دقایق حساس نیمه دوم:

(گل سوم استقلال) دقیقه ۴۸: پاس بیرون پای قائدی در محوطه جریمه به قربانی رسید و وی با یک ضربه، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۰: روی ضدحمله پارسی ها، رحمتی خروجی ناموفق داشت و در ادامه این علی قربانی بود که توپ را از روی خط دروازه به بیرون کشید.

(گل چهارم استقلال) دقیقه ۶۴ : پاس ارسالی وریا غفوری داخل محوطه جریمه باز هم علی قربانی را صاحب فرصت کرد تا گل چهارم استقلال و دوم خودش در این دیدار را به ثمر برساند. 

دقیقه ۷۲: خطا روی بازیکن پارس در محوطه جریمه با اعلام پنالتی از سوی داور همراه بود. امید سینک پشت این توپ قرار گرفت و رحمتی موفق شد ضربه این بازیکن را با واکنش عالی مهار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j79ye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی مقتدرانه استقلال مقابل پارس جنوبی در پایان نیمه اول