تاریخ انتشار: 1396/11/06 12:44
کد خبر: 162911

یورش پرسپولیسی‌ها برای انتقام از پیکان

دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر امروز با برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس به پایان می‌رسد.
یورش پرسپولیسی‌ها برای انتقام از پیکان

 دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) پیگیری می‌شود که با انجام دیدار پیکان و پرسپولیس که در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود، به پایان خواهد رسید. در زیر نگاهی به دیدارهای این هفته خواهیم داشت:

 

مشکی‌پوشان - تراکتورسازی

با اینکه در کادرفنی تراکتورسازی تغییراتی ایجاد نشده، اما نمی‌توان گفت که چهره این تیم در دیدار مقابل مشکی‌پوشان به طور کامل تغییر خواهد کرد. با این حال مسلم است که بازیکنان این تیم با شوک تغییر کادر فنی و حضور ارطغرول ساغلام در تیم‌شان به مصاف مشکی‌پوشان خواهند رفت. تراکتورسازی حالا با حضور یک مربی ترک تبار باید کار خود را در لیگ ادامه بدهد و مسلماً ساغلام کار بسیار سختی نیز خواهد داشت. حالا در اولین قدم با تیمی باید روبه‌رو شود که در انتهای جدول جا خوش کرده است. هدایت سیاه‌جامگان را در ابتدای فصل اکبر میثاقیان برعهده داشت، سپس مرزبان به این تیم آمد و حالا مشهدی‌ها رضا عنایتی را منجی تیم‌شان می‌دانند تا بلکه مانع از سقوط مشکی‌پوشان شود. هرچند عنایتی کار سختی دارد، اما دیدار مقابل تراکتورسازی می‌تواند نقطه عطفی برای امید بخشیدن به تیمش باشد. تراکتورسازی معمولاً مقابل تیم‌های مشهدی نتایج خوبی نمی‌گیرد و حالا که این تیم تغییر و تحولاتی هم روی نیمکت داشته، بهترین فرصت برای عنایتی و شاگردانش است تا بلکه بتوانند کمی برای ماندن در لیگ امیدوار شوند.

 

سپاهان - فولاد خوزستان

در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات زیادی روی نیمکت تیم‌ها رخ داده و آخرین تغییر هم در تیم سپاهان بود. جایی که زلاتکو کرانچار برکنار شد تا مربی جدیدی برای سپاهانی‌ها انتخاب شود، اما تا انتخاب سرمربی جدید کریم قنبری هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت. سپاهان در این شرایط برزخی و بلاتکلیفی باید به مصاف تیمی برود که در این فصل از رقابت‌های لیگ جزو تیم‌های مدعی و بالای جدولی بوده است. فولاد خوزستانی که با وجود لغو شدن دیدار هفته گذشته‌اش مقابل پیکان به دلیل گرد و غبار، اما همچنان در رتبه‌های بالای جدول حضور دارد و اکنون با دو بازی کمتر از تیم‌های رقیبش با 33 امتیاز در رتبه پنجم است. در این شرایط کریم قنبری یکی از سخت‌ترین آزمون‌های خود را در سپاهان پشت سر خواهد گذاشت، چرا که پرافتخارترین تیم لیگ برتر در وضعیت بغرنجی قرار گرفته و تا سقوط فاصله‌ای ندارد،‌ آن هم در روزهایی که رقبای این تیم در انتهای جدول امتیاز می‌گیرند و خود را از انتهای جدول جدا می‌کنند. سپاهان با 20 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد و تیم پانزدهم جدول که یکی از سقوط کننده‌ها خواهد بود، فقط دو امتیاز از این تیم کمتر دارد. آزمون سخت سپاهان جایی است که فولاد خوزستان نمی‌خواهد رتبه‌های بالای جدول را از دست بدهد و مسلماً مقابل سپاهان متزلزل سعی خواهد کرد به سه امتیاز شیرین خارج از خانه برسد.

 

پیکان - پرسپولیس

تیم‌های مجید جلالی که آخرین آنها پیکان بوده است، در این چند سال حسابی پرسپولیس را اذیت کرده‌اند، با دفاع اتوبوسی یا به هر شکلی که بوده. برانکو هم اعتراف کرد که سخت‌ترین رقیب پرسپولیس از زمانی که او سرمربی سرخپوشان شده، پیکان بوده است. شاید برانکو به این دلیل پیکان را سخت‌ترین حریف تیمش می‌داند که تنها شکست این فصل پرسپولیس را ثبت کرده، اما شاگردان مجید جلالی چند هفته‌ای است که خوب نتیجه نمی‌گیرند و رنگ برد را ندیده‌اند. بازی هفته گذشته پیکانی‌ها در اهواز هم لغو شد تا آنها پس از چند هفته بحرانی باز هم بدون برد به پرسپولیس برسند. با این حال پیکانی‌ها در شرایطی باید روبه‌روی پرسپولیس قرار بگیرند که شاگردان برانکو می‌خواهند انتقام شکست دور رفت را بگیرند تا تنها شکست خود را به نوعی جبران کنند. البته پرسپولیس هم در یک هفته گذشته حسابی دچار بحران شده و پس از تساوی مقابل گسترش فولاد در دقایق پایانی، حاشیه‌های زیادی برای این تیم به وجود آمد که بخش اعظمی از آن مربوط به صحبت‌های تند مهدی طارمی علیه باشگاه بود. با این حال برانکو و شاگردانش بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای به مصاف پیکانی خواهند رفت که مجید جلالی در نشست خبری خود گفت در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی، بازی بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.

 

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به شرح زیر است:

مشکی‌پوشان - تراکتورسازی، ساعت 14:30، ورزشگاه امام رضا (ع)

 

داوران: سیدمهدی سیدعلی، سجاد طوری، قهرمان نجفی و علی بای

ناظر: خداداد افشاریان

سپاهان - فولاد خوزستان، ساعت 15:15، ورزشگاه نقش جهان

 

داوران: موعود بنیادی‌فر، هادی طوسی، یعقوب سخندان و علیرضا حیدرپناه

 

ناظر: مسعود مرادی

پیکان - پرسپولیس، ساعت 15:30، ورزشگاه شهدای شهر قدس

داوران: علی صفایی، آرمان اسعدی، تورج عیوض محمدی و سعید رحیمی‌مقدم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8lad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان - پرسپولیس؛ شرایط عکس شد!