تاریخ انتشار: 1396/11/06 21:41
کد خبر: 162823

ماهینی: ما به حواشی کاری نداریم؛ وظیفه ما شاد کردن دل هواداران است

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: ما تمام تلاش‌مان را برای کسب عنوان قهرمانی انجام می‌دهیم.
ماهینی:  ما به حواشی کاری نداریم؛ وظیفه ما شاد کردن دل هواداران است

حسین ماهینی پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: ما تلاش خودمان را برای قهرمان شدن می‌کنیم. الان کمی زود است که در رابطه با قهرمانی صحبت کنیم. ما موظفیم که درست تمرین کنیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم. کاری به حواشی تیم نداریم. خدا را شکر تا الان هم شرمنده هواداران‌مان نشده‌ایم.

او درباره حاشیه‌های اخیر تیم پرسپولیس گفت: ما همه چیز را فراموش کردیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما با این چیزها کاری نداریم و موظفیم برای ۴۰ میلیون هوادار بازی کنیم. شاد کردن دل هواداران هدف اول ماست.

مدافع پرسپولیس در رابطه با جابه‌جایی پستش توسط برانکو اظهار کرد: این دستوری است که آقای برانکو به من داده که در پست هافبک دفاعی بازی کنم. البته اگر به من باشد دوست دارم در جایگاه اصلی‌ام یعنی دفاع راست در خدمت تیم باشم.

او در پاسخ به این سوال که عملکردت را چگونه ارزیابی می‌کنی گفت: برانکو باید نظر بدهد اما واقعا این جابه‌جایی پست‌ها برای هر بازی سخت است. هر جا که او بگوید من بازی می‌کنم.

ماهینی در پایان درباره حضورش در تیم ملی گفت: من با این جابه‌جایی پست‌هایم تقریبا تیم ملی را از دست دادم. البته فدای سر هواداران.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzyrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج ربیع خواه در دیدار با پیکان کیست؟