تاریخ انتشار: 1396/11/07 00:27
کد خبر: 162808

استقلال امیدوار به آینده اش با شفر

استقلال امیدوار به آینده اش با شفر

پس از سه تساوی و حاکم شدن نوعی رخوت بر اردوی استقلال، یک برد پرگل مقابل تیم بالای جدولی پارس‌جنوبی می‌تواند نویدبخش روزهای خوب استقلال در جام حذفی و لیگ قهرمانان باشد.

بازی دیروز مقابل پارس‌جنوبی برای آبی‌ها پر از اتفاقات خوب بود. شفر بلاخره برای بار دوم مهدی قائدی را در ترکیب اصلی قرار داد و بهنام برزای را نیز برای اولین بار. دو بازیکنی که در بین هواداران استقلال مقبولیت بیشتری نسبت به رقیبان خود دارند. همچنین باز شدن پای علی قربانی به گل آن هم نه برای یک بار که دو بار بخشی از دغدغه‌های استقلال برای خط حمله‌اش را کاهش داد. دو گلی که قربانی به ثمر رساند در کلاس مهاجمان اروپایی بود. نوع جدا شدن او از مدافعان یارگیرش، قرار گرفتن در فضای مناسب و ضربات تک‌ضرب و دقیقش دو گل در کلاس جهانی به نام او ثبت کرد. اتفاق خوب دیگر بازی امروز برای استقلال مهار پنالتی امید سینک توسط مهدی رحمتی بود که باعث می‌شود اعتماپ به نفس خود را پس از هفته‌ها نیمکت‌نشینی بازیابد.

بدون شک ده نفره شدن پارس‌جنوبی آن هم از دقیقه بیستم بازی بر روی نتیجه بازی تاثیرگذار بوده است. اما استقلال با حضور شجاعیان و جپاروف حتی برای پارس یازده نفره نیز خطرناک بود. ضمن اینکه رضا کرمانشاهی قضاوت ضعیفی از خود به جا گذاشت تا جایی که حتی مهدی تارتار به خطاهای بی‌موردی که این داور در نیمه دوم به نفع تیمش و به ضرر استقلال گرفت اشاره کرد که نشان می‌دهد داور در بین دو نیمه به اشتباه خود در نیمه اول پی برده است. اوج اشتباهات او در نیمه دوم نیز اعلام پنالتی به سود پارس بود. با این حال باید پذیرفت که داوری هم جزیی از بازی است، همانطور که بدشانسی می‌تواند موجب شود تا شوتی زیبا با برخورد به تیر وارد دروازه نشود می‌تواند خود را در اشتباهات داوری نیز نشان دهد. چه بسا به نفع استقلال نیز بود که بازی را در مقابل یک پارس‌جنوبی یازده نفره و بدون پنالتی ابتدای بازی به پایان می‌برد. چرا که این استقلال با نمایش دیروزش قابلیت بردن پارس را در شرایط عادی نیز داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eebn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین برد استقلال و همین دو نفرفقط!