تاریخ انتشار: 1396/11/07 00:37
کد خبر: 162807

پرسپولیس با هوشمندی شاگردان برانکو پیکان را واژگون کرد

سرخپوشان موفق شدند در هفته بیست و یکم پیکان را شکست بدهند.
پرسپولیس با هوشمندی شاگردان برانکو پیکان را واژگون کرد

پیکان و پرسپولیس جمعه ششم بهمن در ادامه رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

این دیدار که پیکان فقط نام میزبانی را یدک میکشید هواداران پر شور پرسپولیس ورزشگاه را پر کردند.

این مسابقه جنگ تفکرات برانکو ایوانکوویچ و مجید جلالی بود که براساس کیفیت نفراتی که در اختیار داشتند پای به این مسابقه گذاشتند.

برانکو که میدانست اگر هدف برد است باید در دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شوند در غیر اینصورت کار گره خواهد خورد.

با توجه به این تفاسیر پرسپولیس در دقایق ابتدایی این بازی با فشار و تلاش بیشتری در دقایق ابتدایی حملاتی را ترتیب داد که ۲ گل از چهار گل این مسابقه در ۱۲ دقیقه ابتدایی به ثمر رسید.

گل اون پرسپولیس روی حرکت رو به جلو و زیبای صادق محرمی و پاس دقیق برای گادوین منشاء و مهاجم نیجریه ای پرسپولیس هم با یک چرخش و فضا سازی مناسب و ضربه تمام کننده گل اول پرسپولیس مقابل پیکان را به ثبت رساند.

نعمتی- ماهینی- منشا- ربیع خواه

گل دوم پرسپولیس روی ارسال پرتاب اوت دستی حسین ماهینی که هوشمندانه انجام شد و با فضاسازی سیامک نعمتی برای علی علیپور و ضربه والی به کنج دروازه رحمان احمدی یکی از زیبا ترین گلهای این فصل پرسپولیس را به تور دروازه پیکان چسابند.

دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به رختکن رفتند.

نیمه دوم جریان بازی کمی متعادل تر شد.

اما در دقیقه ۵۸ یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و سمت راست به وجود آمد.

مهدی شیری پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و موفق شد با یک ضربه مواج و با توجه به برخورد توپ به زمین و عدم دید کافی ضربه زیبای این بازیکن دروازه پرسپولیس باز شد.

اتفاق مهم دیگر این دیدار در دقیقه ۸۴ رقم خورد،روی یک ضدحمله نوراللهی پاس فوق العاده ای برای علیپور مهیا کرد و این بازیکن که صادقی را پیش روی خود می دید با چند حرکت فریبنده و در نهایت ضربه زمینی رحمان احمدی را وادار به پذیرفتن گل سوم پرسپولیس کرد.

شجاع خلیل زاده- علیپور- انصاری

در نهایت این دیدار با نتایج ۳ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید و تیم برانکو با ۴۸ امتیاز و ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به فولاد با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

علی  علیپور هم با دو گلی در این مسابقه زیبا به ثمر رساند با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلزنان فاصله خود را با رقیبان بیشتر کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddamm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید جلالی: هم پرسپولیس و هم پیکان از انتقال منشا و نعمتی ضرر کردند