تاریخ انتشار: 1396/11/07 12:13
کد خبر: 162767

شانس این گزینه برای سرمربیگری سپاهان از همه بیشتر است

سرمربی سابق سپاهان احتمالا بار دیگر هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.
شانس این گزینه برای سرمربیگری سپاهان از همه بیشتر است

مسئولان باشگاه سپاهان بعد از قطع همکاری با زلاتکو کرانچار مذاکره با مربیان مختلف را برای قبول هدایت تیم شان آغاز کردند اما تا این لحظه هنوز با هیچ گزینه ای به توافق نرسیدند.

 

مسئولان سپاهان با توجه به شرایط بد کنونی این تیم در نظر دارند هرچه سریع تر سرمربی جدید را انتخاب کنند تا در هفته های باقی مانده به وضعیت تیم سر و سامان بدهد. سپاهانی ها چند گزینه داخلی و خارجی را در فهرست مربیان مورد نظر شان قرار داده بودند اما هنوز به طور رسمی با هیچ کدام توافق نکردند.

 

با این حال شنیده می شود مدیران باشگاه اصفهانی قصد دارند منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی جدید برگزینند. با توجه به زمان اندکی که تا پایان لیگ باقی مانده سپاهانی ها بر این باورند در این برهه مربی خارجی به کار تیم نمی آید و باید یک مربی ایرانی انتخاب کنند. از بین گزینه های موجود هم منصور ابراهیم زاده با توجه به سابقه و البته تجربه کار کردن با سپاهان گزینه مناسب تری به نظر می رسد.

 

ابراهیم زاده علاوه بر سرمربیگری سپاهان، سابقه سرمربیگری ذوب آهن و صعود با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، هدایت نفت تهران و مربیگری در تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد.

 

به جز ابراهیم زاده ، محمد تقوی ملی پوش سابق استقلال نیز از گزینه های سرمربیگری زردها بوده است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vny9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الوعده وفا؛سرمربی جدید سپاهان امروز معرفی می شود!