تاریخ انتشار: 1396/11/07 15:31
کد خبر: 162733

قنبری: ابراهیم زاده بهترین انتخاب بود چون از جنس خود سپاهان است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به اعتراضات شدید هواداران این تیم واکنش نشان داد.
قنبری: ابراهیم زاده بهترین انتخاب بود چون از جنس خود سپاهان است

کریم قنبری درباره انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: فکر می‌کنم بهترین کسی که می‌توانست در این شرایط تیم سپاهان را هدایت کند ابراهیم‌زاده است و بهترین انتخاب بود، چراکه هم تجربه بالایی دارد و هم از جنس خود سپاهان است و با بازیکنان و فوتبال اصفهان آشنایی دارد.

وی درخصوص رتبه سیزدهم سپاهان در جدول رده‌بندی و اینکه با این وضعیت این تیم جزو یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌آید, تصریح کرد: درست است که جایگاه جالبی در جدول نداریم اما اطمینان دارم که شرایط بهتر می‌شود. مهم این است که همگی دست به دست هم دهیم تا از این شرایط خارج شویم.

مربی سپاهان درباره اعتراض شدید هوادارن این تیم در بازی روز گذشته (جمعه) مقابل فولاد‌ که با شکست تیم اصفهانی همراه شد, اشاره کرد: اینکه من در این شرایط از کوره در بروم و به بازیکنان بد و بیراه بگویم و خودم را کنترل نکنم همه به ضرر تیم است. هواداران باید بدانند که همه باید دست به دست هم دهیم و شرایط را بهتر کنیم. در بازی دیروز اگر بعد از گلی که دریافت کردیم هواداران بازهم ما را حمایت می‌کردند ما شاید به گل هم می‌رسیدیم اما هواداران در 20 دقیقه آخر از کوره در رفتند.

قنبری ادامه داد: تا الان همیشه هواداران تیم را حمایت کرده‌اند، اما جا داشت این حمایت تا پایان بازی ادامه پیدا می‌کرد و حداقل بعد از بازی به ما توهین می‌کردند. ما می‌دانیم که شرایط خوبی نداریم و نتایج لازم را کسب نکرده‌ایم، اما بهتر بود هواداران شرایط را برای بازیکنان حفظ می‌کردند. ما هنوز نیاز به حمایت آنها داریم.

وی درباره مصدومیت رسول نویدکیا در بازی مقابل فولاد که منجر به تعویض زودهنگام وی شد, توضیح داد: هنوز از شدت مصدومیت این بازیکن چیزی مشخص نیست، اما خداراشکر به نظر آسیب‌دیدگی‌اش خیلی شدید نبوده است و خطر پارگی رباط صلیبی او را تهدید نمی‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjerx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از مسئولان باشگاه سپاهان اصرار؛ از کرانچار انکار