تاریخ انتشار: 1396/11/07 19:13
کد خبر: 162694

اثبات دروغگویی مدیران مستعفی پرسپولیس با سند صوتی

بررسی صحبت‌های اخیر علی‌اکبر طاهری و محمدعلی ترکاشوند مدیرعامل و معاون سابق پرسپولیس حکایت از تناقض بزرگی در اظهارات این دو مسوول پیشین باشگاه در پرونده مهدی طارمی و ریزه اسپور دارد.
اثبات دروغگویی مدیران مستعفی پرسپولیس با سند صوتی

 علی اکبر طاهری در برنامه‌ای تلویزیونی حاضر شد تا پیرامون مسائل و ابهامات موجود در دوره مدیریتش علی‌الخصوص بحث مهدی طارمی و قراردادش با باشگاه پرسپولیس و همین طور محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل‌ و انتقالات صحبت کند. او در این گفت‌وگو در اظهار نظر جالب مدعی شد باشگاه پرسپولیس بیست و چهارم فروردین ماه با مهدی طارمی تفاهمنامه ای را امضا کرده که بر اساس آن او پس از پایان قراردادش در سال ۹۴ دو سال بعدش نیز بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس برگه انعقاد را هم که به امضا و اثر انگشت طارمی رسیده بود را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد و مدعی بود که این قرارداد در همان تاریخ ۲۴ فروردین ماه به امضای طرفین رسیده است اما شواهد و قرائن مسائل دیگری را نشان می‌دهد که نمی‌خواهیم در این گزارش بیش از آن به آن بپردازیم اما نکته حائز اهمیت و بسیار مهم تناقض گویی میان صحبت های محمدعلی ترکاشوند که در زمان مدیریت طاهری، معاون او محسوب می‌شد با شخص مدیرعامل وقت دارد.

محمد علی ترکاشوند پس از صحبت‌های مهدی طارمی در گفت‌وگویی رادیویی با تکذیب صحبت‌های مهاجم سابق پرسپولیس در اظهارنظری جالب درباره انعقاد قرارداد طارمی با باشگاه پرسپولیس، گفته بود: اینکه آقای طارمی می‌گوید را اصلا قبول ندارم. چقدر دوست داشتم آقای ابراهیمی که وکیل طارمی است روی خط برنامه می آمد و صحبت می‌کرد تا مردم از این موضوع کاملا اطلاع داشته باشند. من نمی دانم پس از رفتن طارمی به باشگاه الغرافه چه اتفاقاتی رخ داده که اینگونه داستان‌ها به وجود آمده است اما این را می‌دانم که عده ای پشت این قضیه هستند تا باشگاه پرسپولیس را به حاشیه وارد کنند. در این خصوص اصلا این موضوع را قبول ندارم. قبل از این که مهدی طارمی به ترکیه برود یعنی دو روز قبل از داربی من و ایشان و آقای ابراهیمی، وکیل شان جلسه‌ای گذاشتیم و به تفاهمات کلی درباره تمدید قرارداد ایشان رسیدیم. خودم هم در آن جلسه بودم. وکیل باشگاه آقای ابراهیمی، همین طور آقای طاهری در جلسه حاضر بودند. در آن جلسه تمام نکات، بند به بند مرور شد و فقط بر سر بعضی از آپشن‌ها مواردی بود که امضا کردیم.

وی ادامه‌ داد: به تفاهم رسیدیم و ایشان (طارمی) گفتند به همراه خواهرم و دامادمان می‌خواهم به ترکیه بروم. اجازه بدهید بروم و دو روز دیگر می آییم و امضا می‌کنم. می‌خواهم این را به شما بگویم ما تاریخ این را همان زمان زدیم. هیچ دروغی هم نگفتیم و اصلا به ایشان نگفتیم که بیا با هم دروغ بگوییم و تا آخرش پیش برویم. اظهارات محمدعلی ترکاشوند که صوت آن در ذیل این خبر وجود دارد، صراحتا مشخص می‌کند که باشگاه پرسپولیس پیش از رفتن طارمی به ترکیه با او قراردادی امضا نکرده،‌ بلکه پس از بازگشتش از ترکیه این قرارداد امضا شده است، این‌ در حالی است که علی اکبر طاهری مدعی شده است طارمی ۲۴ فروردین با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

پرسپولیسی‌ها چگونه ۲۴فروردین با طارمی قرارداد امضا می‌کنند اما پس از رفتنش به ترکیه ادعایی برای این که بگویند او بازیکن ما است ندارند؟این موضوع ابهام بسیار بزرگی است اما حالا تناقض گویی در صحبت‌های مدیرعامل و معاون وقت باشگاه هم نشان می‌دهد که در این زمینه مدیران سابق پرسپولیس نه تنها دروغ بزرگی گفته‌اند،‌ بلکه حالا مجبور هستند برای اثبات حرف‌هایشان دروغ‌های دیگری هم بر زبان بیاورند که این مساله باعث ایجاد تناقض در صحبت‌های‌شان شده است.

 

منبع : تابناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynyme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفاف سازی طاهری مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره مهدی طارمی(بخش دوم) + فیلم