تاریخ انتشار: 1396/11/08 12:27
کد خبر: 162587

تمدید مجدد شفر به شرط ها و شروطه ها!!

استقلالی ها به خوبی می دانند دو دیدار پیش رو سرنوشت فصل آنها را روشن می کند.
تمدید مجدد شفر به شرط ها و شروطه ها!!

اتفاقات برای تیم شفر به شکلی پیش رفت که آبی پوشان حالا در نیمه نهایی جام حذفی مهمان صنعت نفت آبادان هستند و در صورت کسب پیروزی می توانند به کسب دومین جام معتبر فوتبال ایران امیدواری زیادی داشته باشند.

 

استقلال بعد از قهرمانی لیگ دوازدهم هر چند با مظلومی در لیگ پانزدهم تا یک قدمی فتح عنوان قهرمانی جام حذفی و لیگ رفت اما طعم هیچ قهرمانی را نچشید و دست کاپیتان های این تیم از جام دور ماند تا بعد از 5 سال تیم آبی پوش پایتخت دوباره امیدواری زیادی به قهرمانی در جام حذفی و برگزاری جشن قهرمانی داشته باشند.

 

فتح جام حذفی تنها یک عنوان قهرمانی ساده برای استقلال نیست؛ کسب این عنوان قهرمانی اتفاقی است که می تواند به آبی پوشان برای اوج گیری دوباره و مدعی شدن در لیگ هجدهم نیز کمک کند و شخصیت تیم قهرمان را دوباره به این تیم ببخشد این موضوع مشروط به حذف نفت آبادان در این شهر است.

 

استقلالی ها تا برگزاری این دیدار تنها 2 روز فاصله دارند و با توجه به شرایط آب و هوایی نه تنها روز شنبه نتوانستند تمرین مورد نظر کادرفنی را سپری کنند، بلکه به نظر می رسد با ادامه این شرایط روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز با دردسر رو به رو باشند.

 

شاگردان شفر اما مطمئنا به خوبی می دانند در لحظه ای کلیدی قرار دارند و حساب دیدار با نفت آبادان برای آنها با دیگر مسابقات متفاوت است. استقلالی ها بعد از این دیدار مصافی دوباره و جنجالی با ذوب آهن اصفهان اوج گرفته و تیم امیر قلعه نویی دارند و اگر این یک هفته را با دو برد پشت سر بگذارند، شانس خود را برای پایانی خوش در سال جاری فوتبالی به شکل چشم گیری افزایش می دهند.

 

نتایج این دو دیدار در سرنوشت شفر نیز نقش پر رنگی خواهد داشت زیرا تمدید قرارداد او مشروط به کسب سهمیه و یا قهرمانی در حذفی است و این دو دیدار تقریبا تکلیف هر دو شرط شفر را مشخص خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odpxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری برانکو و شفر مشخص شد