تاریخ انتشار: 1396/11/09 17:39
کد خبر: 162376

قلعه‌نویی: سپاهان؟ میلان هم نتیجه نمی‌گیرد

سرمربی ذوب آهن اصفهان معتقد است این تیم می توان در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیرد.
قلعه‌نویی: سپاهان؟ میلان هم نتیجه نمی‌گیرد

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌‌آهن اصفهان و آیزوال هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی پلی آف همیشه حساسیت خودش را دارد و این بازی برای ما خیلی مهم است.

وی اضافه کرد: از جام حذفی درس بزرگی گرفتیم و باید از آن تجربه استفاده کنیم و در بازی فردا حاضر شویم. از حریف‌مان شناخت نسبی داریم. این تیم را از یک ماه گذشته آنالیز کرده بودیم. این تیم 10 بازی انجام داده و 3 برد داشته و بیشترین اهدافش در ضد حمله‌ است که ما در دو سه روز گذشته روی آنها کار کرده‌ایم.

قلعه‌نویی اظهار داشت: از این بابت که ذوب‌آهن در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد خوشحال هستم. ما از اول هم همین وضعیت را برای ذوب‌آهن می‌خواستیم اما مشکلاتی وجود داشت ولی الان از این شرایط بسیار خوشحالم. در این بازی به جز اکبر ایمانی بقیه بازیکنان را داریم. جا دارد از تیم پزشکی هم تشکر کنم که برای رساندن بازیکنان به این بازی تلاش کردند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه چه برنامه‌ای برای این بازی خواهید داشت تا ذوب‌آهن مثل جام‌حذفی از مسابقات کنار نرود، گفت: اگر به مصاحبه قبل من توجه کرده باشید بعد از بازی گذشته عرض کردم که نباید بابت این نتیجه خوشحال باشیم و باید آن را فراموش کنیم. به این نکته در طول تمرینات هم بارها اشاره کردم که باید از باخت جام حذفی درس بگیریم. اعتقاد دارم که این ذوب‌آهن لیاقتش بیشتر از اینها است و می‌تواند در آسیا نتایج خوبی بگیرد. باید ضعف‌ها را کنار بگذاریم و به فکر این بازی باشیم.

قلعه‌نویی به تمجید از رقیب فردای ذوب‌آهن پرداخت و یادآور شد: تیم هندی در سال 2015 قهرمان شده، یک مربی پرتغالی و 6 بازیکن خارجی دارد که احتمالاً از 4 نفر آنها استفاده می‌کند. شما می‌دانید هند، چند سالی است که هزینه‌های زیادی می‌کند که به سطح اول آسیا برسد و برگردد. ما این تیم‌ها را دست کم نکرفته و نمی‌گیریم. بازیکنان باید از دقیقه یک تمرکز داشته باشند، فرامین تاکتیکی را اجرا کنند و اسیر اتفاقات فوتبال نشوند. یک زمانی هست که شما همه کار می‌کنی، می‌بینی بازیکن اخراج شد و همه برنامه‌هایت به هم ریخت؛ مثل بازی ایران - عراق. باید در بازی فردا تمرکز داشته باشیم و اسیر ضد حملات نشویم تا بچه‌ها با آرامش بازی کنند.

وی در مواجه شدن با سوال خبرنگاری مبنی بر عملکرد سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، گفت: آقای رجب‌زاده (که در نشست خبری حضور داشت) چندین سال است در کنار ذوب‌آهن حضور دارد و بهتر از من می‌داند. من با آذری دوستم، او علاوه بر اینکه یک مدیر ساختاری و اجرایی است، یک مدیر فنی هم هست. کمتر اتفاق می‌افتد که یک مدیر این‌طور باشد. کمتر باشگاهی با این بودجه محدود می‌تواند چنین نتایجی بگیرد.

سرمربی ذوب‌‌آهن اضافه کرد: فکر می‌کنم ما در لیگ، تنها تیمی هستیم که بازیکنان و کادرفنی‌اش 30 درصد پول‌شان را گرفتند، اما خیلی خوب کار کردند. اگر کم لطفی‌ها نبود، الان در لیگ برتر نزدیک صدرنشین بودیم. یکسری مسائل و امتیازاتی که از دست دادیم را ببینید، به این موضوع پی خواهید برد. هنر است که در دو سه ماه زمین فولاد شهر به این خوبی درست شود. آقای آذری شبانه‌روز کار کرده و جزو مدیران شاخص ماست. سپاهان هم یک باشگاه ساختاری است و من از نزدیک با آنها هم آشنا هستم، اینکه سپاهان نتیجه نمی‌گیرد ناراحت‌کننده است. باشگاه‌های بزرگ هم با این مشکلات مواجه می‌شود. الان میلان بودجه و زمین تمرین دارد، اما نتیجه نمی‌گیرد.

قلعه‌نویی همچنین خبر از غیبت خالد شفیعی در دیدار مقابل نماینده هند داد و گفت: در لیستی که قبلاً داده بودیم، خالد شفیعی حضور نداشت. او در روزهای آخر به جمع ما اضافه شد و برای مرحله بعد به جمع‌مان اضافه می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39maze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ژنرال به سمت دومی جدول گام برداشت