تاریخ انتشار: 1396/11/09 18:27
کد خبر: 162360

به شرایط آب و هوایی ایران اهمیت نمی دهیم/ من پائولو کوئیلیو نیستم!

سرمربی تیم آیزاول هند می گوید که شانس زیادی برای پیروزی برابر ذوب آهن ندارد ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
به شرایط آب و هوایی ایران اهمیت نمی دهیم/ من پائولو کوئیلیو نیستم!

به پائولو کوئیلو منزس سرمربی تیم آیزاول هند که روز آینده باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن در مورد این بازی گفت: برای اولین بار است که حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنیم. بازی بسیار سختی داریم. اگر شانس کمی داریم اما با همان شانس هم تلاش می‌کنیم و برای رسیدن به موفقیت می‌جنگیم.

وی در مورد اینکه تیمش چه کیفیتی دارد و میزان شناخت آنها نسبت به ذوب آهن چقدر است، و اینکه از چه سیستمی در مقابل این تیم استفاده می کند، عنوان کرد: اگر بخواهم صادقانه صحبت کن، تیم ما بودجه کمی دارد و تیم جوانی در اختیار ما است. به جز آلفرد که کاپیتان تیم هست سایر بازیکنان ما جذب تیم‌های دیگر شدند و مابقی نفرات سال قبل جذب تیم های دیگر شدند. از کیفیت تیم ذوب آهن آگاهی دارم ولی وقت زیادی برای شناخت حریفمان نداشتیم چون مشکلات زیادی برای گرفتن ویزا داشتیم، اما من تیم ذوب آهن را می شناسم و می دانم تیم قوی و مستحکمی روبروی ما است. اگر بخواهم صادقانه بگویم شانس ما برای بازی فردا کم است و همینطور شانس ما برای لیگ هند هم محدود است. البته فوتبال یک بازی 11 در مقابل 11 است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست؛ در بازی فردا ما زمانی که توپ را در اختیار داشته باشیم برای حمله تلاش می‌کنیم و وقتی حریف صاحب توپ می‌شود سعی در دفاع داریم.

آلفرد کاپیتان تیم آیزاول در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تفاوت آب و هوایی ایران و هند اظهار داشت: تفاوت آب و هوا میان شمال و جنوب کشور هند زیاد است. این مسئله در اسپانیا هم صادق است. من شخصا از هوای سرد بیشتر از هوای گرم استقبال می‌کنم و وضعیت هوا بهانه خوبی برای ما نیست. این یک تصور غلط است و این مسئله نمی‌تواند دلیلی برای خوب بازی نکردن باشد.

منزس سرمربی تیم در ادامه در پاسخ به همین سوال توضیح داد: تفاوت آب و هوایی در ایران و هند زیاد است ولی همیشه همه چیز مطابق میل شما نیست. باید شرایط پذیرش وضعیت جدید را داشته باشید. هوا قطعا تاثیرگذار خواهد بود ولی چیزی که مهم است آمادگی ذهنی بازیکنان است؛ ما برای تفریح و گردش به ایران سفر نکرده ایم که به آب و هوا اهمیت بدهیم و جواب را در زمین مسابقه می دهیم.

منزس در مورد اینکه آیا هواداری به اصفهان آورده‌اند، گفت: نه ما نتوانستیم چنین کاری کنیم؛ وقتی شما یک بازیکن خوب را نمی‌توانید به علت روادید عدم صدور ویزا نشد و با این شرایط چطور ممکن است که شرایط آوردن هوادار را داشته باشید.

منزش در مورد مصدومان و غائبان تیمش بیان کرد: از دو هفته پیش ما یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست دادیم و مهاجم ما هم به دلیل مشکل روادید نتوانست کنار تیم باشد.

سرمربی تیم آیزاول در مورد اینکه چه چیزی را مشکل اصلی تیم می داند، خاطرنشان کرد: از روز اولی که به تیم اضافه شدم همواره گفته‌ام که مهمترین نقطه قوت تیم آیزاول سرعت ما و سختکوشی بازیکنان است.

منزس در مورد اینکه اطلاعات زیادی از او نیست و تمام جست و جو‌ها از نام او منتهی به نویسنده برزیلی "پائولو کوئیلیو" می‌شود و چرا او حضور در فوتبال هند را انتخاب کرده است، اظهار داشت: اگر بخواهم در مورد خودم صحبت کنم. سوال جالبی مطرح کردید، چون هر جای دنیا می روم از من در این خصوص می پرسند. پائولو کوئیلیو نویسنده اهل برزیل است و من پرتغالی هستم. این فقط یک تشابه اسمی است. من از 14 سالگی فوتبالم را به عنوان بازیکن شروع کردم. سپس به شهر مادرید اسپانیا رفتم. در سال 2016 در تیم ملی پرتغال به عنوان آنالیزور حضور داشتم. در سال 2013 هم در کنار تیم بودم و همکاری زیاد و دورادوری داشتم.

سرمربی تیم آیزاول در مورد حضور ستاره های بزرگ در فوتبال هند و تاثیر آنها در فوتبال این کشور بیان کرد: فوتبال هند نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دارد. یک نمونه خوب برای این مسئله فوتبال آلمان است. آلمان بعد از شکست مقابل ایتالیا در جام جهانی 2006 از خواب بیدار شد و تلاش زیادی برای پیشرفت کرد. باید فوتبال هند هم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر مسیر را موفقیت در پیش بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9av7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم فوتبال ۷ نفره ایران از مرحله مقدماتی صعود کرد