تاریخ انتشار: 1396/11/11 21:17
کد خبر: 162032

کری خوانی ستاره کهنه کار ذوب آهن برای استقلالی ها

هافبک کهنه کار ذوبی ها در پایان در مورد کیفیت تیم هندی بیان کرد: تیم هندی آمده بود که هرچقدر که می تواند دفاع کند و گل نخورد.
کری خوانی ستاره کهنه کار ذوب آهن برای استقلالی ها

مهدی رجب زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن پس از کسب پیروزی 3 بر 1 و صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران در مورد این مسابقه گفت: قبل از هر چیزی ایام شهادت حضرت زهرا (س) را خدمت همه شیعیان تسلیت می گویم. پیش از هر چیزی باید از باشگاه و شخص آقای سعید آذری و کل مجموعه تیمی و همه کسانی که خارج از باشگاه در آماده سازی زمین همت گذاشتند  از طرف بچه ها تشکر کنم.

وی در خصوص شرایط بازی ادامه داد: خوب شروع کردیم و گل خوش موقعی در اوایل بازی زدیم ولی متاسفانه روی غفلت گل بدی خوردیم. ما نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی خب نشد و بازی یک جورایی داشت گره می خورد؛ من پیشتر تجربه چنین بازی هایی را داشته ام. بعضی وقت ها شکل و شمایل بازی به سمتی می رود که گل زدن سخت می شود و بازی گره می خورد. آنها می خواستند بازی را به وقت اضافه بکشاند تا هرچقدر می توانند بازی را ادامه دهند تا بازی به پنالتی برود. خدا را شکر با ضربه سر توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم دیگر تیم مان آرامش بهتری پیدا کرد و آنها ده نفره داشتند در هجده قدم دفاع می کردند که ما در نهایت توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم.

رجب زاده با ابراز خوشحالی از صعود تیم به مرحله حذفی افزود: از اینکه از مرحله صعود کردیم خوشحالیم. حتی اگر بازی را یک - صفر هم می بردیم هم نتیجه خوبی بود چراکه ما می خواستیم از این مرحله صعود کنیم.

کاپیتان تیم ذوب آهن در مورد بازی روز یکشنبه برابر استقلال تهران و شرایط این تیم اظهار داشت: استقلال از زمانی که مربی جدیدشان آمدند تیمشان به نظرم به لحاظ بدنی خیلی خوب شده و نتایج خیلی خوبی گرفته اند.

وقتی تیم روی روند برد می افتد یک خودباوری و اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان می دهد و روحیه برد به تیم القا می شود که فکر می کنم هم ذوب آهن و استقلال به همچنین شرایطی رسیده اند. اکنون بچه ها فقط به فکر برد هستند و همه اش هم به نتایجی که طی این چند هفته کسب کرده ایم مربوط است. انشاالله یک بازی جذاب و دیدنی از آب دربیاید و ما باید از امتیازات میزبانی این مسابقه استفاده کنیم. امیدواریم که هر تیمی که تلاش می کند به حقش برسد. ضمن اینکه استقلال این روزها با روحیه است.

هافبک کهنه کار ذوبی ها در پایان در مورد کیفیت تیم هندی بیان کرد: تیم هندی آمده بود که هرچقدر که می تواند دفاع کند و گل نخورد. بعد از  گلی که زدیم موقعیت های گلزنی خیلی تلاش کردیم و فکر می کنم که آنها آمده بودند فقط دفاعی بازی کنند تا یک موقعیت ایستگاهی یا یک ضدحمله نصیبشان شود و به گل برسند که خب ما اجازه حرکت در محوطه مان را به آنها ندادیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeowp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی جباری نایب رئیس اتحادیه بازیکنان شد