تاریخ انتشار: 1396/11/11 23:31
کد خبر: 162013

حاصل تصمیم‌های بد و بدتر برای شهباززاده!

باشگاه القطر قطر اعلام کرد سجاد شهباززاده به دلیل مصدومیت شدید و طولانی مدت از فهرست این تیم خارج شده و لوئیز خیمنز را به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل جانشین شهباززاده کرده است.
حاصل تصمیم‌های بد و بدتر برای شهباززاده!

باشگاه القطر قطر اعلام کرد سجاد شهباززاده به دلیل مصدومیت شدید و طولانی مدت از فهرست این تیم خارج شده و لوئیز خیمنز را به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل جانشین شهباززاده کرده است.

با اعلام این خبر سجاد شهباززاده فصل جاری رقابت های باشگاهی را از دست داد و باید خود را برای حضور در رقابت های فصل آینده آماده کند. سجاد شهباززاده مهاجم سابق تیم های استقلال و سایپا که روزهای به مراتب بهتری را در این دو تیم سپری کرد، همچنان روی نوار بدشانسی قرار دارد. البته در این میان نباید از تصمیم و انتخاب های نادرست خود بازیکن به سادگی گذشت. این بازیکن در لیگ پانزدهم با وجود افت نسبی نسبت به دو سه سال قبل از آن، به عنوان یکی از مهره های اصلی در ترکیب آبی پوشان بازی می کرد و ۷ گل برای تیمش به ثمر رساند. در لیگ برتر چهاردهم باز هم عملکرد سجاد شهباززاده بهتر از این بود و در رقابت های لیگ برتر موفق به زدن ۱۲ گل شد که مهم ترین گل او در دربی رفت به ثمر رسید که پس از چهار بازی دروازه نیلسون کوریا را باز کرد.

پایان لیگ پانزدهم آغازی بود بر روزهای افت و انتخاب های نادرست شهباززاده. این مهاجم ۲۸ ساله با جدایی از استقلال، فقط در ۱۸ ماه گذشته چهار بار تیم خود را تغییر داد. سجاد به امید بهتر شدن شرایط فوتبالی و بازگشت به دوران خوبش، مدام باشگاه عوض می کند؛ آلانیا اسپور ترکیه، نفت تهران، استقلال تهران و القطر قطر تیم هایی بودند که این مهاجم در آنها حضور داشت و در مجموع ۲۱ بازی در این چهار تیم انجام داد. آمار عملکرد سجاد شهباززاده به خوبی روزهای افت و دور شدن از شرایط آرمانی اش را نشان می دهد.  

سجاد شهباززاده گرچه مدت زمان کوتاهی را در هر یک از باشگاهها حضور داشت، اما ۲ بار گلزنی کرد که گل های نسبتاً مهمی به حساب می آیند. در دیدار با گالاتاسرای تیم قدرتمند سوپرلیگ ترکیه، سجاد شهباززاده گل آلانیا اسپور را با یک ضربه سر به ثمر رساند. در فینال جام حذفی فصل گذشته، سجاد در آخرین دقایق وقت های اضافی با یک ضربه سر دیگر گل قهرمانی بسیار خاطره انگیز شاگردان علی دایی در نفت تهران را برابر تراکتورسازی به ثمر رساند. و در تنها بازی که او در لیگ ستارگان قطر به میدان رفت، یک پاس گل داد.

ناکامی و بدشانسی سجاد شهباززاده با مصدومیت این بازیکن و کنار گذاشتن او از فهرست این فصل القطر، کامل تر شد و فصل جاری را باید برای این بازیکن تمام شده دانست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mabxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی ستاره استقلال از این تیم منتفی شد