تاریخ انتشار: 1396/11/12 12:45
کد خبر: 161961

دوئل برانکو و ابراهیم زاده/پرسپولیس به قهرمانی زودهنگام نزدیک میشود یا سپاهان از بحران خارج میشود؟

پرسپولیس و سپاهان در رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه آزادی برگزار میکنند.
دوئل برانکو و ابراهیم زاده/پرسپولیس به قهرمانی زودهنگام نزدیک میشود یا سپاهان از بحران خارج میشود؟

قضاوت این دیدار را محمد حسین زاهدی فر(داور اصلی) به همراه علیرضا عیلدروم_سجاد طوری _سید مهدی مرجان زاده بر عهده دارند؛ناظر این مسابقه حیدر شکور خواهد بود‌.

دیدار رفت این دو تیم به نتیجه دو بر دو  دست یافتند.پرسپولیس در این مسابقه بدون محروم پای به این دیدار میگذارد و سپاهان در این دیدار عزت الله پورقاز را به دلیل محرومیت و رسول نویدکیا و جلال الدین علی محمدی را به دلیل مصدومیت و طبق اخبار دریافتی در اختیار نخواهد داشت.

6

پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و قصد دارد یک قهرمانی زودهنگام را در هفته های پیش رو ثبت کند؛در مقابل سپاهان در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد این تیم با ۲۰ امتیاز در منطقه خطر قرار دارد و با کسب امتیاز مناسب در این مسابقه میتواند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد.

پرسپولیس در پنج دیدار گذاشته در لیگ برتر سه برد در مقابل تیمهای تراکتور سازی تبریز،سیاه جامگان و پیکان بدست آورده و در مقابل نفت تهران و گسترش فولاد تبریز به تساوی دست یافته است.

در مقابل سپاهان در پنج بازی قبل خود از هفته هفدهم تا کنون یک برد در مقابل پدیده و یک تساوی مقابل پارس جنوبی جم و سه باخت پی در پی در مقابل تیمهای ذوب آهن، پدیده و فولاد از خود به جای گذاشته است.

2

بهترین گلزنان دو تیم در جدول رده بندی ساسان انصاری و جلال الدین علی محمدی با ۷ گل برای سپاهان و علیپور با زدن ۱۴ گل و گادوین منشاء با زدن ۴ گل قرار دارند.

منصور ابراهیم‌زاده مربی جدید سپاهان  در ۱۳ با مقابل پرسپولیس قرار گرفته است و یک بار برنده بوده و چهار مرتبه باخته است.

1

 برانکو هم در پنج مصاف قبلی اش با سپاهان صاحب دو برد، دو تساوی یک باخت شده است.

در ۳۳ مصاف گذشته دو تیم در لیگ برتر ۱۲ بار سپاهان برده،۹ بار پرسپولیس پیروز بوده و۱۲ بار هم کار به تساوی کشیده شده است.

باید دید در عصر آدینه جمعه برانکو در فاصله دو هفته به شروع لیگ قهرمانان آسیا میتواند به قهرمانی زود هنگام نزدیکتر شود یا سپاهان میتواند با شک تغییر مربی از بحران خارج شود و از منطقه خطر خارج شود؟

4

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4maboj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو برای بازی مقابل سپاهان از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد؟