تاریخ انتشار: 1396/11/12 13:52
کد خبر: 161953

صادق محرمی برای تبدیل شدن به یک دفاع کامل چه کم دارد؟

صادق محرمی برای تبدیل شدن به یک دفاع کامل چه کم دارد؟

احتمالا شما هم جز آن دسته از هواداران پرسپولیس هستید که اعتقاد دارید صادق محرمی باید به طور ثابت در ترکیب پرسپولیس بازی کند‌. بازی‌های خوب این بازیکن در بازی‌های اخیر پرسپولیس که با چاشنی دریبل و سرعت همراه بوده باعث شده تا عده زیادی از هواداران پرسپولیس او را به ماهینی ترجیح دهند.

اما چرا برانکو تا کنون ترجیح داده تا از ماهینی به عنوان گزینه اول خود در دفاع راست استفاده کند؟ حضور محرمی در دفاع راست پرسپولیس باعث افزایش حملات این تیم از سمت راست شده و به نسبت توان هجومی پرسپولیس را افزایش می‌دهد. اما ضعف اصلی محرمی در فاز دفاعی است. او هنوز نتوانسته در هنگام حملات سریع حریفان پوشش لازم از سوی یک مدافع راست را بدهد. ضمن اینکه اعتماد به نفس او در کارهای دفاعی نیز کمتر از کارهای هجومی است.

محرمی گاهی از فضای پشت سرش غافل می‌شود و گاهی متوجه نفوذ بازیکن حریف از کنار یا اطرافش نمی‌شود. حضور زیاد او در حملات باعث می‌شود که گاهی در برگشت‌ها نیز دچار مشکل شود. ضمن اینکه محرمی هنوز تصور درستی از منطقه‌ای که او باید در حین حملات حریف پوشش دهد ندارد. گاهی در حین حملات حریف زیادی به کنار می‌رود و گاهی زیاد به عمق محوطه جریمه نزدیک می‌شود.

تمامی این موارد فوق با تمرین بیشتر قابل حل است. محرمی با توجه به سرعت و تکنیکی که دارد می‌تواند مدافع راستی با سبک بازی مدافعان کناری روز دنیا شود. تکنیک و سرعت او می‌تواند به خوبی از او یک مدافع راست تاثیرگذار بسازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9kmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد اروپایی برای ستاره جوان پرسپولیس