تاریخ انتشار: 1396/11/12 17:31
کد خبر: 161922

پشت پرده جذب مهاجم خارجی استقلال/ بازیکنی که در تست پزشکی استقلال رد شد، سر از لیگ پرتغال درآورد

یازالده گومز پینتو، مهاجمی که گفته شد در تست پزشکی استقلال رد شده، با تیم بلننزس پرتغال قرارداد بست. این تیم در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی پرتغال بازی می‌کند.
پشت پرده جذب مهاجم خارجی استقلال/ بازیکنی که در تست پزشکی استقلال رد شد، سر از لیگ پرتغال درآورد

حالا سوال این است: آیا ممکن است تجهیزات پزشکی استقلال پیشرفته‌تر از یک باشگاه اروپایی باشد؟!

یک احتمال دیگر هم مطرح است؛ یازالده گینه‌ای- پرتغالی به دلایلی غیر از مسائل پزشکی دیپورت شده باشد.

این احتمال زمانی جدی‌تر می‌شود که حرف‌های وینفرد شفر پس از بازی با پارس‌جنوبی را به یاد بیاوریم. شفر در کنفرانس خبری پس از آن بازی از ایجنتی گفت که با تهدید و اطلاعات غلط، بازیکنان مورد نظر او را از آمدن به تهران منصرف می‌کند تا استقلال در نهایت مجبور شود از اینایجنت بازیکن خارجی بگیرد.

بر اساس شنیده‌ها، یازالده گومز تنها بازیکنی بود که بدون واسطه دلال مورد اعتراض شفر، به تهران رسیده بود.

برخی نزدیکان شفر می‌گویند ایجنت مذکور رابطه نزدیکی با یکی از مسئولان باشگاه استقلال دارد. اگر این ادعاها درست باشد، می‌توان دنبال ردپای همین مسئول در قرارداد نبستن با یازالده گومز گشت.

در ماجرای یازالده، ضلع سوم مثلثی که مورد سوءظن قرار می‌گیرد، تیم پزشکی باشگاه استقلال است. آیا امین نوروزی، معاون پزشکی استقلال هم برای خوشآمد باند مخالف شفر در استقلال، ادعا کرده که مصدومیت مچ پای بازیکن گینه‌ای به اندازه‌ای است که به کار استقلال نمی‌آید؟

افنخاری، مدیرعامل استقلال، همین دیروز گفته بود:« در این پرونده‌ها نه ما و نه باشگاه مقصر نبودیم. با دو بازیکنی که شفر معرفی کرد، مکاتبات انجام شد و بلیت هم تهیه کردیم، دقیقه 90 به ما گفتند ما نمی‌آییم زیرا ایران ناامن است و ما به شفر گفتیم آنها را متقاعد کن که این کار نشد. یک نفر نیز به ایران آمد اما در تست پزشکی رد شد و دکتر نوروزی گفت که این بازیکن از نظر زانو و مچ پا مشکل دارد.»

مهمترین سوال این است: آیا افتخاری از اتفاقاتی که پشت پرده باشگاه استقلال می‌افتد، خبر دارد؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynwjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه مدیرعامل و سرمربی استقلال برای مشخص شدن وضعیت یازالده گومز