تاریخ انتشار: 1396/11/12 21:19
کد خبر: 161897

کنار گذاشتن این ستاره هم برای استقلالی ها فایده ای ندارد!

آمار الهلال بدون خریبین، نشان می‌دهد شاید آن‌ها هم مثل پرسپولیس طارمی در غیاب ستاره اصلی‌شان حریف خطرناک‌تری برای استقلال باشند.
کنار گذاشتن این ستاره هم برای استقلالی ها فایده ای ندارد!

قرار نگرفتن نام عمر خریبین در لیست الهلال برای لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق خوبی برای استقلال بود. خریبین فصل گذشته، آقای گل لیگ قهرمانان شد و جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را بدست آورد. او در مرحله نیمه نهایی هم یک تنه، با زدن ۵ گل در دو بازی رفت و برگشت عامل حذف پرسپولیس بود.

با این حال، نتایج الهلال در بازی‌هایی که خریبین را در اختیار نداشته، نشان می‌دهد آن‌ها بدون فوق ستاره‌شان هم تیم فوق العاده خطرناکی هستند. الهلال این فصل، در ۸ بازی خریبین را در اختیار نداشت. فصل پیش هم پس از پیوستن خریبین از الظفره امارات با الهلال در نیم فصل دوم، او ۴ بازی نتوانست برای الهلالی‌ها بازی کند. آمار فصل پیش الهلال بدون خریبین، ۴ بازی و ۴ برد بود. این فصل هم الهلال ۶ بازی از ۸ بازی بدون خریبین را برد، یک بازی مساوی کرد و یک بازی در جام حذفی، شکست خورد.

۱۰ برد، یک مساوی و یک باخت، یعنی الهلال ۸۳ درصد بازی‌هایش بدون خریبین را برده و کمتر از ۱۷ درصد آن‌ها بدون برد به پایان رسانده است. جالب اینجاست آمار الهلال در حضور خریبین، به مراتب پایین‌تر بوده و این فصل آن‌ها با خریبین در لیگ حرفه‌ای عربستان فقط ۵۰ درصد بازی‌هایشان را با برد تمام کردند.

غیبت خریبین، قطعا به نفع نماینده ایران خواهد بود اما الهلال نشان داده چندان به فوق ستاره‌اش وابسته نیست و بدون او، حتی بهتر از قبل نتیجه می‌گیرد. موضوعی که شاید هشداری به استقلالی‌ها باشد تا زیاد، قهرمان عربستان و نایب قهرمانان لیگ قهرمانان بدون خریبین را دست کم نگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36r7e7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم نهایی آبی پوشان استقلالی / قطر، میزبان مصاف استقلال و الهلال!