تاریخ انتشار: 1396/11/12 22:49
کد خبر: 161886

سلطان بردهای پیاپی و بدشانسی های طولانی مدتش!

مجید جلالی که عادت ویژه‌ای در نبردن برای مقاطع طولانی دارد، با پیکان رکورد خودش را هم شکست.
سلطان بردهای پیاپی و بدشانسی های طولانی مدتش!

مجید جلالی سلطان بردهای پیاپی و نبردن‌های پیاپی است. او در پیکان، سایپا و تراکتورسازی هم سابقه نبردن برای مقاطعی نسبتا طولانی را داشت اما با توقف این هفته مقابل نفت تهران، رکورد خودش در فولاد خوزستان را هم شکست و بیشترین دوران بدون برد را سپری می‌کند.

فصل پیش، جلالی هفت هفته برای اولین برد روی نیمکت پیکان صبر کرد. او پیش از حضور در پیکان، سایپا را هم با ۸ بازی بدون برد در اواخر فصل ترک کرده بود. هشت مسابقه‌ای که سایپا را از سهمیه آسیایی دور کرد و فصل برای آن‌ها، بدون دستاورد به پایان رسید. البته هیچکدام از این دو، بدترین آمار جلالی نیستند. او لیگ یازدهم که مربی فولاد بود، ۹ هفته نبرد و خوش شانس بود که پس از این ۹ بازی فصل به پایان رسید و جلالی هم از فولاد جدا شد.

این فصل هم جلالی و پیکان، با بردهای پیاپی‌شان سومین مدعی قهرمانی بعد از پرسپولیس و پارس جنوبی محسوب می‌شدند اما جلالی، با ۱۰ بازی بدون برد پیاپی رکوردشکنی کرد و هم علاوه بر ثبت بدترین مقطع مربیگری، کاملا تیمش را از شانس قهرمانی و حتی سهمیه آسیایی دور کرد. پیکان حالا، با تعداد بازی‌های برابر ۶ امتیاز از ذوب آهن تیم سوم جدول کمتر دارد و بازی‌های سخت باقی مانده، شانس آن‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان را کمتر از همیشه می‌کند. جلالی از یک قدمی رسیدن به رکورد بردهای پیاپی در تاریخ لیگ برتر، حالا هفته‌های زیادی منتظر یک برد و گرفتن امتیازات کامل مسابقه، باقی مانده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbd9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته عجیب تیمی که پرسپولیس از آن شکست خورد

غیر منتظره‌ترین انتقال نیم فصل در تهران
بختیار رحمانی به پیکان پیوست

پرسپولیسی ها نباید به جذب این ستاره امیدوار باشند!
جلالی : خیلی از کار کردن در اهواز احساس خوبی دارم