تاریخ انتشار: 1396/11/13 01:06
کد خبر: 161863

اختصاصی/پاشنه آشیل پرسپولیس تا باشگاههای آسیا تقویت میشود/پرسپولیس تنها در این پست ضربه می خورد

سرمربی پرسپولیس در این پست بسیار مهم تنها یک بازیکن آماده دارد.
اختصاصی/پاشنه آشیل پرسپولیس تا باشگاههای آسیا تقویت میشود/پرسپولیس تنها در این پست ضربه می خورد

برانکو ایوانکوویچ که برخلاف برخی از مربیان به دنبال بهانه جویی نبوده است در لیگ هفدهم دست به یک تغییر اساسی در چینش نفرات زد آن هم این بود که از سیستم ۴۴۲ لوزی به خطی تغییر سیستم داد که از نظر ساختار دفاعی مطمئن تر است.

پرسپولیس در لیگ هفدهم تنها ۹ گل دریافت کرده است که هر ۹ گل روی اشتباهات فردی یا محروم بودن دو هافبک دفاعی این تیم بوده است.

در حال حاضر از دیدگاه برانکو در پست هافبک میانی و دفاعی سرخپوشان محسن ربیع خواه،کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی را در اختیار دارند.

به بررسی اجمالی این پست مهم که به نوعی پاشنه آشیل پرسپولیس است میپردازیم.

محسن ربیع خواه؛جنگنده و پر تلاش و در خدمت تیم

بازیکن ۳۰ ساله و 1متر ۷۹ سانتیمتری و از معدود بازیکنان تهرانی پرسپولیس که در ابتدای لیگ شانزدهم پیوست؛این بازیکن با وجود انتقادهای برخی از رسانه ها با فراز و نشیب بسیار کم در ساختار تیم پرسپولیس نقش اساسی داشت.

ربیع خواه از  نفر دوندگی و درگیری و خراب کردن توپهای حریف بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است و با ارسال پاسهای کوتاه و ساده به کیفیت حرکت توپ در زمین کمک میکند.

این بازیکن در ۷۰ درصد بازیهایی که به میدان رفته است جزء بالاترین امار پاس صحیح را به نام خود ثبت کرده است؛تنها نقطه ضعف این بازیکن این است که بعضی اوقات بر دادن پاس رو به عقب مسر است.

پرسپولیس در حال حاضر به دلیل اماده نبودن احمد نوراللهی و مصدومیت کمال کامیابی نیا که گفته میشود تا ابتدای لیگ قهرمانان آسیا به مرز آمادگی ایده آل میرسند که میتواند خبری خوشایند برای هواداران باشد اما در دو بازی پیش رو پرسپولیس با زوج ربیع خواه و حسین ماهینی در این پست انجام وظیفه میکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ode8l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومینوی وحشت در پرسپولیس