تاریخ انتشار: 1396/11/13 11:41
کد خبر: 161844

اختصاصی/نقطه ضعف سپاهان مقابل پرسپولیس لو رفت

زرد پوشان اصفهانی به دلایلی با یک ضعف بزرگ روبرو خواهند شد.
اختصاصی/نقطه ضعف سپاهان مقابل پرسپولیس لو رفت

پرسپولیس و سپاهان جمعه سیزدهم آبان از ساعت ۱۵:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم میروند.

سپاهان در دیداری که برای این تیم اصفهانی بسیار اهمیت دارد و اگر این تیم این بازی را ببازد در منطقه سقوط قرار خواهد گرفت.

سپاهان در لیگ هفدهم در فاز هجومی عملکرد نسبتا مثبتی ثبت کرده است اما آمار ضعیف خط دفاعی باعث شده است این تیم در رتبه سیزدهم جدول قرار بگیرد.

 

ابراهیم زاده که ذاتا مربی با تفکرات دفاعی نیست در این دیدار به دلیل نبود عزت الله پور قاز مدافع میانی با تجربه و ملی پوش مجبور است تغییراتی در خط دفاعی بدهد.

منصور ابراهیم زاده که در ذوب آهن،راه آهن و پیکان با سیستم چهار دفاع اتخاد میکرد به نظر میرسد در اولین تجربه حضورش در سپاهان با همین سیستم با برانکو زورآزمایی کند.

ابراهیم زاده در این دیدار سعید آقایی مدافع چپ و ابوالحسن جعفری مدافع راست خواهد بود،سیاوش یزدانی بلند قامت در پست دفاع میانی قرار میگیرد وتنها نقطه ابهام خط دفاعی سپاهان که جایگزین عزت الله پور قاز است از بین مهدی رحیمی و عارف غلامی که زیر ۲۰ سال سن دارند در ترکیب قرار میگیرند.

سپاهان در فصل اخیر روی عمق خط دفاعی و نا مطمئن بودن گلر برزیلی این تیم ضربه خورد که در این دیدار ابراهیم عالمه گلر سوریه ای و ۱ متر ۸۵ سانتی متری و ۲۶ ساله قرار میگیرد.

بر اساس اخبار دریافتی از اردوی زرد پوشان کادر فنی رو مستحکم کردن خط دفاع این تلاش زیادی داشته اند و روی عمق خط دفاعی این تیم نگرانی هایی دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnre5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان برای دیدار روز ۱۳ بهمن مشخص شد/احمد جرارد همچنان در لیست انتظار