تاریخ انتشار: 1396/11/13 15:23
کد خبر: 161818

حسینی: اعتقاد دارم که می توانیم استقلال را شکست دهیم / در گروه سختی قرار گرفتیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی سختی با تیم استقلال خواهیم داشت، ولی می‌توانیم با تمرکز بالا این تیم را شکست بدهیم.
حسینی: اعتقاد دارم که می توانیم استقلال را شکست دهیم / در گروه سختی قرار گرفتیم

سیدمحمدرضا حسینی در خصوص پیروزی تیمش برابر حریف هندی و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی تا حدودی گره خورده بود و ما روی یک غفلت از آنها گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنیم که در نهایت آنها را شکست دادیم و در حالی که سرمای هوا روی کارمان تأثیر گذاشته بود، در نهایت به هدف‌مان رسیدیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این بازی هوا به شدت سرد بود. باید از خبرنگاران، عکاس‌ها و فیلم‌بردارها تشکر کنم که این بازی را پوشش رسانه‌ای دادند. همچنین از هواداران ذوب‌آهن هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و تیم را حمایت کردند.

حسینی راجع به قرار گرفتن ذوب‌آهن در گروه B‌ لیگ قهرمانان آسیا همچنین تصریح کرد: ما در گروه سختی قرار گرفتیم، ولی اگر هدف‌مان این است که به مراحل بالاتر صعود کنیم باید در این گروه خوب نتیجه بگیریم و بازی‌های‌مان را ببریم.

هافبک فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی با استقلال در لیگ برتر گفت: هر دو تیم شرایط مشابهی دارند و در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی میزبان هستیم و باید از این شرایط نهایت استفاده را ببریم. البته اعتقاد من این است که اگر مقابل استقلال با تمرکز بالا بازی کنیم می‌توانیم آنها را شکست بدهیم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjr6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف ذوب‌آهن توسط آیزوال در نیمه نخست