تاریخ انتشار: 1396/11/14 21:48
کد خبر: 161648

رقیب آسیایی استقلال حریف خود را با 7 گل درهم کوبید

العین با ارائه نمایشی کاملا هجومی، عجمان را با 7 گل در هم کوبید.
رقیب آسیایی استقلال حریف خود را با 7 گل درهم کوبید

در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ فوتبال امارات امروز تیم العین از عجمان میزبانی کرد.دیدار این دو تیم مطابق انتظار با برتری العین آغاز شد و حسین شحات در دقیقه ۸ گل اول بازی را برای این تیم به ثمر رساند. در ادامه مارکوس برگ سوئدی گل دوم را نیز وارد دروازه عجمان کرد. عطش گلزنی شاگردان مامیچ اما پایان پذیر نبود و گل دیگری از شحات و همچنین گل کایو، نیمه نخست بازی را با برتری قاطع ۴ بر صفر به سود العین به پایان برد.

در نیمه دوم بازی هم صدرنشین امارات دست بردار نبود و سراپا حمله ظاهر شد. الجابری در اوایل این نیمه گل پنجم العین را به ثمر رساند. در ادامه احمد خلیل که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود موفق شد عجمان را ۶تایی کند اما این پایان کار نبود و روز فوق العاده ی حسین شحات با یک هت تریک کامل شد تا مدعی اصلی قهرمانی لیگ امارات با ۷ گل عجمان را در هم بکوبد.

با این نتیجه العین بار دیگر نشان داد عزمی جدی برای موفقیت در فصل جاری دارد و به نوعی برای همگروهان آسیایی خود از جمله استقلال ایران هم زنگ خطر را به صدا درآورد.

العین در پایان هفته پانزدهم لیگ امارات با ۳۵ امتیاز صدرنشین است. تیم های الوحده و الوصل - که دیشب با یکدیگر بازی کردند - هم با ۳۳ و ۳۱ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. الوحده در آسیا با ذوب آهن و الوصل با پرسپولیس همگروه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45w9ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط عجیبی که شفر در استقلال تجربه می کند!