تاریخ انتشار: 1396/11/15 12:09
کد خبر: 161581

آشنایی با بمب نقل و انتقالاتی استقلال

استقلال تهران قصد دارد پس از مذاکرات نهایی و تست‌های پزشکی در صورت توافق یک هافبک 26 ساله را به خدمت بگیرد.
آشنایی با بمب نقل و انتقالاتی استقلال

شب گذشته بویان نایدنوف به عنوان گزینه جدید باشگاه استقلال تهران از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد تهران شد تا برای پیوستن به آبی‌ها امروز تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

بویان هافبک 26 ساله با ملیت مقدونیه است که 183 سانتی متر قد دارد و طبق آمار او قابلیت حضور در تمامی پست‌های میانی را دارد و زوج خوبی برای امید ابراهیمی در میانه میدان به نظر می‌رسد اگرچه شفر عنوان کرده بود به دنبال هافبک بازیساز است و بعید به نظر می‌رسد هافبکی که حرکاتش اغلب دفاعی و تنها 5 پاس گل در دوران حرفه‌ای اش ارسال کرده بدین منظور به آبی‌ها بپیوندد مگر اینکه مربی آلمانی به دنبال تغییر تاکتیک او باشد.

او چهار بازی ملی در کارنامه دارد که هیچ گلی به ثمر نرسانده و بعید به نظر می‌رسد فرد ایده‌آلی برای حضور در اردوهای ملی کشورش باشد.

عمده فعالیت دوران حرفه‌ای بویان در لیگ کشورش بوده و 159 بار با تیم‌های هاریزونت تورنوو و رابوتنیچکی در این لیگ فعالیت داشته؛ او همچنین مقطعی در لیگ حرفه‌ای مصر حضور داشته است.

ارزش نایدنوف در سایت ترانسفرمارکت 350 هزار پوند مطرح شده و باید دید باشگاه استقلال که طی ماه های اخیر نام بیش از 10 گزینه را مطرح کرده با این بازیکن به توافق نهایی دست پیدا می‌کند یا خیر. وینفر شفر که طی هفته‌های اخیر به دنبال مهاجمی گلزن است اکنون دست روی این هافبک مقدونیه‌ای گذاشته و باید دید او موفق خواهد شد خصوصیات یک گلزن قاتل را ایفا کند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjbrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موضوعی که باعث ناراحتی شفر شده!